-
Darbinieku motivēšanas sistēmas pilnveidošana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Analītiskā daļa | 8 |
1.1. | Krīzes centra vēsture un darbības raksturojums | 8 |
1.2. | Krīzes centra organizatoriskā struktūra | 9 |
1.3. | Personāla vadības procesi krīzes centrā | 11 |
1.4. | Personāla skaits un darba funkcijas krīzes centrā | 13 |
1.5. | Krīzes centra personāla atlases procesu analīze | 18 |
2. | Projekta daļa | 20 |
2.1. | Personāla mainība krīzes centrā | 20 |
2.2. | Krīzes centra personāla motivēšanas sistēmas pilnveidošana | 25 |
2.3. | Personāla novērtēšanas procesu pilnveidošana krīzes centrā | 42 |
2.4. | Darba samaksas sistēmas pilnveidošana krīzes centrā | 45 |
Secinājumi un priekšlikumi | 47 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 49 | |
Pielikumi | 51 |
Secinājumi un priekšlikumi
1. KC “Paspārne” tika izveidots 2006. gadā, ar 24 stacionārām vietām. Tas atrodas Ventspils pilsētas pašvaldībai piederošās telpās Talsu ielā 39, Ventspilī.
2. KC „Paspārne” atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām sociālās palīdzības institūcijai, un darbojas atbilstoši krīzes centra definīcijai un būtībai.
3. Pēc darbinieku skaita KC “Paspārne” ir kvalificējams kā maza organizācija.
4. Vairāk kā puse darbinieku KC “Paspārne” strādā mazāk par trīs gadiem. Pēc vecuma lielākā daļa darbinieku ir vidējā vecumā.
5. Pēdējo trīs gadu laikā KC “Paspārne” notikusi jūtama personāla mainība.
6. KC “Paspārne” personāla vadību un atlasi veic centra direktore. Daļēji personāla vadībā tiek izmantota personāla informācijas sistēma Horizon.
7. Personāla atlasē nepieciešams pievērst lielāku uzmanību kandidātu atbilstībai sociālās palīdzības darbam.
8. Lai gan KC “Paspārne” ir maza organizācija, direktoram ir problemātiski kvalitatīvi veikt personāla vadības pienākumus.
9. KC “Paspārne” personāla novērtēšanas sistēmai izvēlētais valsts pārvaldes iestādēs lietotais personāla novērtēšanas standarts kopumā atbilst prasībām.
10. Ir ierobežotās darbinieku karjeras un izaugsmes iespējas KC “Paspārne”. Karjeras iespējas ierobežo organizācijas lielums un vienkāršā struktūra.
11. KC „Paspārne” personāla vadību un motivāciju ietekmē sociālās palīdzības jomas specifika, līdzekļu trūkums, darba apjoma pieaugums, stresaina un emocionāli smaga darba vide personālam.
…
Likuma Par pašvaldībām 15. pantā ir noteikts, ka, viena no pašvaldību autonomajām funkcijām ir nodrošināt iedzīvotājiem sociālo aprūpi. 1998. gadā Latvijā tika mainīts sociālās aprūpes pakalpojumu finansēšanas modelis. Jaunais modelis paredzēja, ka pašvaldībām, kurām nav savu aprūpes institūciju, ir jāveido alternatīvās aprūpes pakalpojumi vai jāpērk pakalpojumi citās pašvaldībās. Šajā laikā Ventspils pašvaldībā nebija institūcijas, kas spētu sniegt tādus pakalpojumus kā krīzes centrs. Tuvākais iespējamais pakalpojumu sniedzējs bija Talsu sieviešu un bērnu krīzes centrs, kas atrodas 75 kilometru attālumā no Ventspils, un tas nespēja pilnībā apmierināt reģiona pašvaldību pieprasījumu pēc pakalpojumiem. Ventspils pilsētas pašvaldība izlēma risināt šo problēmu sadarbībā ar sabiedriskajām organizācijām, piešķirot telpas krīzes centra izveidei un apņemoties pēc centra izveidošanas atbalstīt tā darbību, sedzot centra uzturēšanas izdevumus ik gadu, pērkot centra pakalpojumus Ventspils pilsētas iedzīvotājiem. 2006. gadā tika izveidots KC “Paspārne” ar 24 stacionārām vietām, kas atrodas Ventspils pilsētas pašvaldībai piederošās telpās Talsu ielā 39, Ventspilī. Jāņem vērā, ka biedrības KC “Paspārne” statūtos ir noteikts, ka biedrības darbības mērķi ir:
- Darbinieku motivēšanas sistēmas pilnveidošana
- SIA "Vollmotors" darbinieku motivācijas sistēmas izpēte un analīze
- Vadības stila loma darbinieku motivēšanas sistēmas veidošanā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "RIMI Latvia" darbinieku motivācijas sistēmas analīze
Diplomdarbs augstskolai69
Novērtēts! -
Darbinieku piesaistes un motivēšanas uzlabošanas iespējas uzņēmumā "BPO"
Diplomdarbs augstskolai96
Novērtēts! -
Konkurētspējīgas atalgojuma sistēmas izstrādāšana SIA''xxx''
Diplomdarbs augstskolai82
Novērtēts! -
Tūrisma uzņēmuma SIA “X” darbinieku motivācijas politikas analīze un uzlabošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai92
Novērtēts! -
Personāla vadības sistēmas izveidošana uzņēmuma konkurētspējīgas priekšrocības radīšanai
Diplomdarbs augstskolai96
Novērtēts!