Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:923012
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Analītiskā daļa    8
1.1.  Krīzes centra vēsture un darbības raksturojums    8
1.2.  Krīzes centra organizatoriskā struktūra    9
1.3.  Personāla vadības procesi krīzes centrā    11
1.4.  Personāla skaits un darba funkcijas krīzes centrā    13
1.5.  Krīzes centra personāla atlases procesu analīze    18
2.  Projekta daļa    20
2.1.  Personāla mainība krīzes centrā    20
2.2.  Krīzes centra personāla motivēšanas sistēmas pilnveidošana    25
2.3.  Personāla novērtēšanas procesu pilnveidošana krīzes centrā    42
2.4.  Darba samaksas sistēmas pilnveidošana krīzes centrā    45
  Secinājumi un priekšlikumi    47
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    49
  Pielikumi    51
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. KC “Paspārne” tika izveidots 2006. gadā, ar 24 stacionārām vietām. Tas atrodas Ventspils pilsētas pašvaldībai piederošās telpās Talsu ielā 39, Ventspilī.
2. KC „Paspārne” atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām sociālās palīdzības institūcijai, un darbojas atbilstoši krīzes centra definīcijai un būtībai.
3. Pēc darbinieku skaita KC “Paspārne” ir kvalificējams kā maza organizācija.
4. Vairāk kā puse darbinieku KC “Paspārne” strādā mazāk par trīs gadiem. Pēc vecuma lielākā daļa darbinieku ir vidējā vecumā.
5. Pēdējo trīs gadu laikā KC “Paspārne” notikusi jūtama personāla mainība.
6. KC “Paspārne” personāla vadību un atlasi veic centra direktore. Daļēji personāla vadībā tiek izmantota personāla informācijas sistēma Horizon.
7. Personāla atlasē nepieciešams pievērst lielāku uzmanību kandidātu atbilstībai sociālās palīdzības darbam.
8. Lai gan KC “Paspārne” ir maza organizācija, direktoram ir problemātiski kvalitatīvi veikt personāla vadības pienākumus.
9. KC “Paspārne” personāla novērtēšanas sistēmai izvēlētais valsts pārvaldes iestādēs lietotais personāla novērtēšanas standarts kopumā atbilst prasībām.
10. Ir ierobežotās darbinieku karjeras un izaugsmes iespējas KC “Paspārne”. Karjeras iespējas ierobežo organizācijas lielums un vienkāršā struktūra.
11. KC „Paspārne” personāla vadību un motivāciju ietekmē sociālās palīdzības jomas specifika, līdzekļu trūkums, darba apjoma pieaugums, stresaina un emocionāli smaga darba vide personālam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Darbinieku motivēšanas sistēmas pilnveidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/923012

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties