Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:139650
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Satura rādītājs    4
  Ievads    5
1.  Motivācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Motivācijas pamatbūtība mūsdienu organizācijās    9
1.2.  Motivācijas teoriju analīze    15
2.  Uzņēmuma SIA “Bergs” motivācijas sistēmas analīze    30
2.1.  SIA “Bergs” raksturojums    30
2.2.  Pastāvošās motivācijas sistēmas novērtējums uzņēmumā    34
2.3.  Darbinieku viedokļa analīze par motivācijas sistēmu    36
2.4.  Ekspertu viedoklis par motivācijas pilnveidošanas iespējām    48
3.  Darbinieku motivēšanas sistēmas pilnveidošana    51
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    61
  Literatūras saraksts    62
  Pielikumi    64
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Teorijas analīze liecina, ka motivācijās sistēmai ir jābūt saistītai ar tā individualitāti, tai ir jāatbilst cilvēka profesionālajām spējām, jābūt atbilstošai cilvēka pieņemtajām vērtībām, jārada piederības un nozīmības sajūta un jāsniedz iespēja augt sasniegt darbinieka iecerēto atalgojuma līmeni.
2. Darba motivēšanas uzdevums ir veidot un apmierināt cilvēka vajadzības un līdz ar to motivējošās metodes jāizvēlas, individuāli vadoties no cilvēka socializācijas pakāpes un vēlmēm, veidojot dažādu metožu kombinācijas.
3. Visspēcīgākā ir iekšējā motivācija un darbiniekos vairāk jāfokusējas uz iekšējās motivācijas radīšanu un uzturēšanu.
4. Satura motivēšanas teorijas ir vairāk fokusētas uz vadītāju, lai tas koncentrētos uz darbinieku vajadzībām, un tās sniedz risinājumus, balstoties uz dažādām vajadzību apmierināšanas metodēm. Savukārt, norišu jeb procesa motivācijas teorijas uzsver psiholoģiskos procesus, kas ietekmē cilvēku motivāciju un saistās ar to ilgām, personīgajiem mērķiem un izpratni par taisnīgumu.
5. Mūsdienās viens no galvenajiem darbinieku motivējošiem faktoriem ir atalgojums, to pierādīja, gan ekspertu gan, darbinieku viedokļu analīze viesnīcā „Bergs”.
6. No vadības puses sniegtais viedoklis par motivācijas sistēmas efektivitāti nesakrita ar darbinieku viedokli un vēlmēm, ko apliecināja veiktā aptauja.
7. No darbinieku puses ir novērojamas sūdzības, ka tie nevar izpausties radoši savā darbavietā un viņu ikdienas darbā ir vērojama rutīna.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties