Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:510942
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Efektīvas organizācijas raksturlielumi    9
1.1.  Efektivitātes jēdziens un mērīšanas iespējas    9
1.2.  Vadītāja loma ceļā uz efektīvu organizāciju    18
1.3.  Darbinieku iesaistīšana efektivitātes paaugstināšanā, darba ražīgums    23
2.  ”Pasēdnīca” darbinieku darba efektivitātes izpēte    31
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    31
2.2.  „Pasēdnīca” personāla raksturojums    40
2.3.  Interviju datu analīze    53
2.4.  Anketēšanas datu analīze    55
3.  „Pasēdnīca” darbinieku darba efektivitātes paaugstināšanas plāns    68
  Secinājumi un priekšlikumi    72
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    74
  Pielikumi    77
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Motivēti darbinieki ir garants labam darba sniegumam, ieguldot darbinieku motivācijas paaugstināšanā, uzņemums var cerēt uz apgrozījuma pieaugumu. Izpētot uzņēmuma dokumentus, darba autore secina, uz šodienu motivācijas plāns nav izstrādāts.
2. Saskarsme ir sarežģīts process, kurā katra iesaistītā puse, piemēram, vadītājs ar darbinieku, klients ar personālu domā un rīkojas tikai viņam raksturīgi, atbilstīgi situācijas izpratnei. Aptaujāto darbinieku (25) vērtējums par pašreizējo komunikāciju darbinieks un vadītājs ir vērtējams negatīvi, jo lielākā daļa darbinieku (20) atzinuši, ka darbavietā nenotiek sapulces, kurās sniedz informāciju par plānotajām aktivitātēm, jaunumiem, darba kvalitāti.
3. Uzņēmumā nav vienotas nostājas par virzību uz kopēju mērķi, darbinieki (16) savas idejas realizē paši, bez vadītājas ziņas. Kā liecina anketēšanas rezultāti darbinieki netiek iesaistīti efektivitātes paaugstināšanā.
4. Kā intervijā atzina „Pasēdnīca” vadītāja, uzņēmumam nav apzinātas darbinieku vājās un stiprās puses. Nav veikta darbinieku darba procesu mērīšana, analīze, kontrole. Veicot kontroli ir iespējams novērst kļūdas jau sākuma stadijā.
5. Darbinieku efektivitātei šķērslis uz šodienu ir darbinieku apmācības trūkums, to intervijā atzina „Pasēdnīca” vadītāja.
6. Intervijā sniegtās atbildes apliecina, ka vadītājai trūkst zināšanas par efektivitātes metožu lietošanu, atzina „Pasēdnīca” vadītāja.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties