Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:921402
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Lojalitātes programmu būtība, ietekmējošie faktori un loma mārketingā    5
1.1.  Klientu klasifikācija    6
1.2.  Klientu lojalitātes būtība, raksturojums un veidošanās    11
1.3.  Klientu lojalitāti ietekmējošie faktori    15
1.4.  Klientu lojalitātes loma mārketingā    18
2.  Latvijas komercbanku tirgū un citās nozarēs esošo lojalitātes programmu izpēte    26
2.1.  Lojalitātes programmas dažādās Latvijas nozarēs    26
2.2.  Latvijas komercbanku tirgū esošās lojalitātes programmas    36
3.  Pētījums par banku lojalitātes programmu piedāvājumiem    50
  Secinājumi un priekšlikumi    73
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    74
  Pielikums. Aptauja par banku lojalitātes programmu piedāvājumiem    76
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Lojalitātes kartes galvenais mērķis ir datu reģistrācija, tā palīdz uzņēmumam apkopot un prognozēt informāciju par klientiem;
2. Lojalitātes programmu izplatīšanā liela nozīme ir mārketingam, tas palīdz noturēt jau esošos klientus, kā arī piesaistīt jaunus klientus;
3. Veiksmīgas lojalitātes programmas veicina klientu aktivitātes palielināšanos un atkārtotu pirkumu veikšanu;
4. Izpētot lojalitātes programmas dažādās nozarēs, darba autori secināja, ka šobrīd visizplatītākā ir Mans Rimi karte, 43% klientu to izskata par izdevīgu, 32% par kvalitatīvu, 12%- par unikālu;
5. Galactico lojalitātes programma ir viena no izdevīgākajām, jo tā darbojas 5 tirdzniecības centros, vairāk nekā 400 veikalos;
6. Uzņēmumi lielāko daļu mārketinga līdzekļu velta jaunu klientu piesaistei;
7. Aptaujāto respondentu lielākajai daļai ikmēneša ienākumi ir robežās no 361 līdz 800;
8. Vairāk kā 3/5 respondentu savu banku klienti ir 5 gadus un vairāk;
9. Latvijas iedzīvotāji nav pietiekami informēti par banku piedāvāto lojalitātes programmu esamību un piedāvātajiem pakalpojumiem;
10. Lojalitātes programmas ietvaros, lielākoties banku klienti kā materiālo labumu vēlētos saņemt atlaides banku pakalpojumiem vai naudas atmaksu par pirkumiem;
11. Banku klienti Latvijā nav lojāli savām bankām un pie katra mazākā iemesla būtu gatavi mainīt banku;
12. Tikai 32% no aptaujātajiem izmanto vai kādreiz ir izmantojuši lojalitātes programmas.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties