Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:592815
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Ideja    4
1.1.  Idejas plusi un mīnusi    4
2.  Uzņēmuma dibināšana    5
2.1.  Finansējums    5
2.2.  Uzņēmuma atrašanās vieta    5
2.3.  Nosaukums    5
3.  Uzņēmuma popularizēšana    7
3.1.  Reklāma    7
3.2.  Sauklis    7
4.  Uzņēmuma izmaksas    8
4.1.  Inventārs    8
4.2.  Citas izmaksas    8
5.  Riski un to mazināšana    9
5.1.  Tirgus risks    9
5.2.  Finanšu risks    9
5.3.  Ražošanas risks    9
5.4.  Cilvēciskā faktora risks    10
6.  Nākotnes plāni    11
6.1.  Atrašanās vieta    11
6.2.  Pakalpojumu veids    11
  Secinājumi    12
Darba fragmentsAizvērt

6.1. Atrašanās vieta
Attīstības gaitā ir svarīgi paplašināties un piesaistīt pēc iespējas jaunus klientus. Sākotnējais mērķis būs popularizēt uzņēmuma sniegtos pakalpojumus Vidzemes reģionā un arī Latvijā kopumā.
Mātes uzņēmums nemainīs savu atrašanās vietu, bet tiks izveidotas uzņēmuma filiālēs dažādās Latvijas pilsētās, kur būs iespējamas peļņas un izaugsmes iespējas.

6.2. Pakalpojumu veids
Paplašinot uzņēmuma darbības apjomus, ir nepieciešams arī paplašināt tā sniegto pakalpojuma daudzumu.
Autora veidotā uzņēmuma gadījumā ir plānots piesaistīt arī dizainerus no ārzemēm. Kā arī ir plānots algot darbiniekus, kas veiks iekšdarbus, kas protams palielinās uzņēmuma izmaksas, bet arī viesīs lielāku uzticību klientiem, jo uzņēmums būs atlasījis darbiniekus, kas spēs realizēt visdažādākās idejas.

Secinājumi
• Latvijā dizaineru sniegtie pakalpojumi nav ļoti pieprasīti, taču Latvijas iedzīvotājiem ir tendence sekot un līdzināties citām valstīm. Tādēļ ideja par dizaina studijas izveidi ir veiksmīga, kurai nākotnē ir iespējas attīstīties.
• Uzņēmuma izveides būtiskākās sastāvdaļas, lai nākotnē tas spētu veiksmīgi turpināt savu darbību ir: sauklis, logo, reklāma.
• Uzsākot jaunu uzņēmumu, ir konkrēti jānosaka tā izmaksas, lai nebūtu nekas lieks un lai jau pēc laika tas spētu gūt peļņu.
• Uzņēmuma izveides laikā ir jānosaka, tā mērķauditorija, lai konkrēti specializētos uz to. Taču uzņēmuma darbībai ir jābūt elastīgai un jāspēj sniegt pakalpojumus visiem tās klientiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma izveides plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/592815

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties