Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:447288
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Vispārējs uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Atrašanās vieta    5
1.3.  Misija un galvenie uzņēmuma mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma juridiskais pamatojums    7
2.  Produkta raksturojums    8
2.1.  Preces apraksts    8
2.2.  Uzņēmuma projektēšana    9
2.3.  Kvalitātes kontroles pasākumi    10
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    11
3.2.  Konkurence    11
3.3.  Komercdarbības rezultātus ietekmējošie faktori    12
3.4.  Mērķatirgus    12
3.5.  SVID analīze    13
4.  Mārketinga plāns    15
5.  Uzņēmuma darbība    17
5.1.  Ražošanas ēkas, iekārtas, inventārs    17
5.2.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    17
6.  Riska faktoru analīze    20
7.  Finanšu plāns    21
8.  Rezultātu novērtējums    26
  Izmantotās literatūras saraksts    27
  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

3.3. Komercdarbības rezultātus ietekmējošie faktori
Komercdarbības rezultātus spēj ietekmēt dažādi faktori, kā piemēram, ekonomiskās krīzes, lejupslīdes un kāpumi, darbaspēka pieejamība, u.c. Šos faktorus ir iespējams prognozēt un censties novērst to ietekmi uz komercdarbību un uzņēmumu.
Manuprāt, uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjoms būs pietiekami liels, lai uzņēmums spētu gūt peļņu, kā arī pilnībā nosegt ar kredītiestādēm izveidotās saistības. It īpaši tādēļ, ka uzņēmuma ražotā produkcija būs nebijusi, kvalitatīva, atbilstoša pieprasījumam un mērķtirgus vēlmēm.

3.4. Mērķtirgus
• Kas pirks produktu: produktu patērētāju mērķa grupa būtu visu vecumu cilvēki, tomēr vairāk pieprasījums būs tieši no sievietēm un jauniešiem;
• Kāpēc viņi to pirks: jo produkts būs kvalitatīvs, būs plašs preču sortiments, plaša reklāma, kā arī spilgts, viegli pamanāms dizains. Kā arī svarīgs faktors ir arī tas, ka produktam būs patērētājiem patīkama cena;
• Cik pirks(apjoms): atkarīgs no pieprasījuma un saražotās produkcijas daudzuma. Iespējams, ka viens potenciālais pircējs (no mērķtirgus vides) produktu iegādāsies vismaz 2 reizes, taču iespējams arī daudz vairāk;
• Kad pirks: kad produkti būs klientu interešu lokā un tad, kad klienti būs maksimāli apmierināti ar kvalitāti.
• Par kādām cenām: par atbilstošām cenām, kuras var atļauties katrs vidusmēra Latvijas Valsts iedzīvotājs. Cena, atkarībā no produkta tilpuma, iepakojuma un funkcijas, būs aptuveni no 4 Ls- 10 Ls.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Sindi" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/447288

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties