Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,90 (19%)
Cena ar atlaidi*:
8,09
Pirkt
Identifikators:241745
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    5
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    6
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    6
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    6
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    6
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    6
1.1.6.  Uzņēmuma īpašnieki    6
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    7
1.3.  Uzņēmuma vēsture    7
1.4.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.5.  Uzņēmuma finansiālais stāvoklis    8
2.  Uzņēmuma vadība    9
2.1.  Organizācijas struktūra    9
2.1.1.  Vadītāju raksturojums    9
3.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    11
3.1.  Personāla sastāvs un darba algas lielums    11
3.2.  Darbinieku motivācija    12
4.  Uzņēmuma preču raksturojums    14
4.1.  Preces raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    14
4.2.  Preču sortiments un to raksturojums    14
4.2.1.  Uz iekšu veramie koka pakešu logi    14
4.2.2.  Uz āru veramie koka pakešu logi    15
4.3.  Preču cenas    17
4.4.  Preces pašizmaksa    17
5.  Tirgus analīze    19
5.1.  Nozares vispārējs raksturojums    19
5.1.1.  Nozares iedalījums    19
5.1.2.  Nozares attīstība    19
5.2.  Mērķa tirgus segmentācija    20
5.3.  Konkurentu analīze    21
5.3.1.  Konkurentu stiprās un vājās puses    21
5.3.1.1.  SIA „Sleikas”    21
5.3.1.2.  SIA „Nabe”    22
5.3.1.3.  SIA „Jūsu logi” filiāle    22
5.3.1.4.  SIA „Rendoks” filiāle    22
5.4.  Uzņēmuma SVID analīze    22
6.  Mārketinga stratēģija    24
6.1.  Uzņēmuma cenu politika    24
6.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    24
6.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    24
6.3.1.  Reklāma    24
6.3.2.  Vizītkartes    24
6.3.3.  Pasākumu atbalstīšana    24
7.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    25
7.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    25
7.2.  Uzņēmumā izmantotie resursi    25
7.3.  Norēķini ar pircējiem    25
7.4.  Norēķini ar piegādātājiem    25
7.5.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    26
7.6.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    27
7.7.  Aizdevums    27
7.7.1.  Aizdevuma mērķis    27
7.7.2.  Aizdevuma summas pamatojums    27
8.  Problēmas un riski    28
8.1.  Riska veidi    28
8.2.  Riska mazināšanas pasākumi    28
9.  Finanšu informācija    29
9.1.  Sākuma bilance    29
9.2.  Naudas plūsmas aprēķins 2007. gadam    30
9.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    33
9.3.1.  2007. gadam (1. janvāris – 31. decembris)    33
9.4.  Beigu bilance    33
9.5.  Kredīta atmaksas grafiks    34
  Izmantotā literatūra    37
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums.

2006. gada 19. decembrī ir nodibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību „LDG-logi”. Tā ir sabiedrība, kura darbības sākumā nodarbojas ar koka pakešu logu ražošanu Limbažu pilsētā un to realizāciju Limbažos, Limbažu rajonā, kā arī Valmieras un Cēsu rajonos. Uzņēmējdarbības un ražošanas vieta atradīsies Limbažos, Mehanizācijas ielā 11 (Skatīt pielikumu Nr. 1). Tā atrodas tuvu pilsētas centram un pie tās ir ērta piekļuve ar transportu.
Uzņēmuma dibinātāji ir 4 fiziskas personas, kuras iegulda naudas līdzekļus 300 000 latu apmērā. Dibinātāja Linda Lapiņa ieķīlā savu zemi ģimenes uzņēmuma izveidošanai, bet dibinātājam Arnoldam Lapiņam pieder zeme, uz kuras tiks veikta uzņēmējdarbība.
Limbažos un Limbažu rajonā jau pastāv šāda veida uzņēmumi, taču Sabiedrības lielākā priekšrocība ir produkcijas kvalitāte, atrašanās vieta un specializācija noteikta produkta ražošanā, kā arī tā piegāde un uzstādīšana, būvniecības uzņēmumu atrašanās Limbažu rajonā un pilsētā, kā arī motivējošas algas un prēmiju sistēma, kura ir atkarīga no peļņas.
Lai piesaistītu ne tikai celtniecības uzņēmumus, kas darbības sākumā ir galvenā mērķauditorija, bet arī mājsaimniecības, Sabiedrība pievērš uzmanību arī produkcijas pārdošanas veicināšanas pasākumiem – reklāmai televīzijā un laikrakstos, pasākumu atbalstīšanai, informatīviem plakātiem.
SIA „LDG-logi” misija ir nodrošināt saviem klientiem kvalitatīvu preci un tās piegādi un uzstādīšanu, gūstot no tā peļņu.
Uzņēmumā tiek nodarbināts 31 cilvēks, no tiem 4 ir uzņēmuma administrācija, kuri ir arī uzņēmuma īpašnieki. Personāls tiek pieņemts darbā uz darba līguma pamata un tiem tiek izmaksāta samaksa par darbu 2 reizes mēnesī – avanss un pārējā darba alga.
Tiek nodrošināti arī drošības pasākumi – apdrošināšana gan ēkām, gan cilvēkiem, ugunsgrēka brīdināšanas iekārtas, kā arī ugunsdzēšamie aparāti.
Izpētot tirgu un sastādot naudas plūsmas plānu, varu secināt, ka pastāv visi nosacījumi uzņēmuma veiksmīgai darbībai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,52 €
Materiālu komplekts Nr. 1130566
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "LDG-logi" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/241745

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties