Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,58 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,91
Pirkt
Identifikators:605507
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    4
2.  Uzņēmuma darbības analīze    5
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums ir organizatoriski saimnieciska vienība, kuru komersants izmanto komercdarbības veikšanai. Tas ir patstāvīgs saimniekošanas subjekts, ar juridiskas personas tiesībām, kas dibināts produkcijas ražošanai, darbu veikšanai vai pakalpojumu sniegšanai ar mērķi apmierināt sabiedrības vajadzības un gūt ienākumu (peļņu). Uzņēmums ir uz komerciālu darbību virzīta vienība – tas strādā tirgum.
Uzņēmumā ietilpst komersantam piederošas ķermeniskas un bezķermeniskas lietas, kā arī citi saimnieciskie labumi (vērtības), kurus komersants izmanto komercdarbības veikšanai. Uzņēmums var būt izvietots vairākās un dažādās teritorijās, pat dažādās valstīs.
Var teikt, ka uzņēmums ir mantiski un tehniski organizēta, ekonomiski integrēta, teritoriāli stingri nenorobežota saimnieciska un finansiāla vienība, kas juridiskas personas statusā ar tai norobežoto īpašuma daļu veic uzņēmējdarbību, kam raksturīga produkta ražošanas vai pakalpojuma sniegšanas tehnoloģiskā pabeigtība.
Uzņēmuma galvenie uzdevumi ir patērētāju vajadzību apmierināšana, kā arī tā darbinieku sociāli ekonomisko interešu īstenošana un savstarpējo attiecību veidošana ar valsti un uzņēmējdarbības partneriem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/605507

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties