Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
2,18 (19%)
Cena ar atlaidi*:
9,31
Pirkt
Identifikators:565780
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Satura rādītājs    3
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture    7
1.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.3.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    8
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    9
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    9
2.3.  Produkta kvalitāte    11
2.4.  Produkta atbilstība drošības un kvalitātes standartiem    11
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Vispārējs nozares apraksts    12
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    14
3.3.  Konkurentu analīze    14
3.4.  SVID analīze    18
4.  Mārketings    19
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    19
4.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    20
4.3.  Pakalpojuma tirdzniecības veicināšanas pasākumi    20
4.3.1.  Reklāma    20
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    22
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    23
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    23
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    24
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    25
6.  Uzņēmuma vadība    27
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūrā    27
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    29
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums, motivācij    30
7.  Problēmas un risks    31
8.  Finanšu informācija    33
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    33
8.2.  Naudas plūsmas un kredīta atmaksas grafiks    37
8.3.  Bilance    35
Darba fragmentsAizvērt

1.1. Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture
Šī doma par skolnieku ekskursiju biroju man radās nejauši! Sākumā sāku domāt, kuru no visām nozarēm vislabāk pārzinu, bet nekas prātīgs nenāca galvā. Tad sāku domāt, vai ir kāda lieta, kas mani ļoti neapmierina, un nonācu pie secinājuma, ka vienīgais, kas mani līdz šim ir neapmierinājis, ir mana vidusskolas klases audzinātāja, kura mūždien bija pasīva un slinka un ne reizi neuzņēmās sarīkot mums kādu jauku klases izbraucienu. Tā nu es nolēmu, ka nebūtu nemaz tik slikti tiem nabaga skolniekiem izpalīdzēt, spriežot pēc tā, ka pati vēl nepilnu gadu atpakaļ tāda biju.
Radās doma izveidot gatavas ekskursiju paketes, ar kuru palīdzību klases audzinātājai vairs nav nekas nav jādomā un jāorganizē, viņai vienkārši jāizvēlas maršrutu un jāievāc no saviem skolniekiem naudu. Visu pārējo nodrošinātu mūsu birojs.
Šī ideja piesaistīja aizvien vairāk, jo būtiski ietekmēja tas, ka pamatkapitāla summa iesākumam, salīdzinot ar citiem uzņēmumiem, ir niecīga, un arī tik specializēts tūrisms, kurš vērsts tieši uz skolnieku ekskursijām, vēl nav attīstījies.
Manuprāt, ļoti daudzās Latvijas skolās ekskursijas tiešām ir aktuāla problēma tādēļ šī ir īstā niša, kurā varētu uzsākt savu biznesu!

1.2. Uzņēmuma misija un mērķi
Misija – piedāvāt skolnieku ekskursijas, kurās ietilpst ne tikai izklaides, bet arī izglītojoša programma, tā atšķirībā no citām programmām, būtu interesantāka, jo tiktu organizētas viktorīnas, zinību stafetes un citas spēles. Visām Latvijas skolām tiktu dota iespēja apvienot skolnieka lietderīgo laiku ar patīkamo!
Mērķi:
Stratēģiskie
1. Līdz 2014. gadam ieņemt plašāku Eiropas Savienības tirgus daļu.
2. Līdz 2011. gadam nomaksāt kredītu.

Taktiskie
1. 2008. gadā iegūt atpazīstamību visās Latvijas skolās.
2. 2008. gada beigās palielināt piedāvājumu skaitu uz pusi.
3. 2009. gadā sasniegt ieņēmumu pieaugumu par 20%.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Gudrais ceļinieks"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/565780

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties