Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,72 (15%)
Cena ar atlaidi*:
9,77
Pirkt
Identifikators:535950
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    4
  Ievads    5
1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
2.  Biznesa idejas apraksts    8
2.1.  Biznesa idejas rašanās vēsture    8
2.2.  Biznesa idejas būtība un unikalitāte    8
2.3.  Klientu ieguvums    8
2.4.  Idejas potenciāls    8
2.5.  Ienākumu gūšanas veids    9
3.  Nozares un tirgus analīze    10
3.1.  Nozares vispārējs apraksts    10
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    11
3.3.  Konkurentu analīze    13
3.4.  Statistisko datu analīze    14
4.  Uzņēmuma produktu raksturojums    17
4.1.  Uzņēmuma produktu apraksts    17
4.2.  Produkta sortiments un to raksturojums    18
4.3.  Produkta kvalitāte un attīstības pakāpe    18
4.4.  Izmantojamās tehnoloģijas    19
4.5.  Izmantojamās izejvielas un piegādātāji    19
4.6.  Likumi un nepieciešamās licences    19
5.  Uzņēmuma struktūra vadība un personāls    20
5.1.  Esošā organizācijas struktūra    20
5.2.  Personāls    20
5.3.  Nākotnē plānotā organizācijas struktūra un paredzamais darbinieku pieaugums    21
5.4.  Uzņēmuma vadības un kontroles mehānismi (personāla politika)    21
6.  Darbības plāns    22
6.1.  Pārdošanas plāns    22
6.2.  Biznesa procesi    22
6.3.  Resursi    23
6.4.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    24
6.5.  Izmaksas    25
7.  Mārketinga plāns    26
7.1.  Cenu stratēģija    26
7.2.  Produktu izplatīšana un noieta veicināšana    27
8.  Risku analīze    30
9.  Finanšu aprēķini    31
9.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    31
9.2.  Kredīta atmaksas grafiks    32
9.3.  Naudas plūsma    33
9.4.  Bilance    34
10.  SVID analīze    35
  Izmantotās literatūras saraksts    36
  Pielikums    36
Darba fragmentsAizvērt

4.3. Produkta kvalitāte un attīstības pakāpe
Auditorijas tiks izveidotas tā, lai skaņas un attēla kvalitāte nemainītos atkarībā no sēdvietas. To iespējams panākt ar krēslu izvietošanu noteiktā leņķī pret ekrānu un skaņas sistēmām. Liela nozīme tiks piešķirta augstas kvalitātes krēslu izvēlei, jo vidēji skatītājs krēslā pavada 2 stundas, tāpēc pakalpojumu sniedzējam ir jānodrošina, lai šis laiks tiktu pavadīts maksimāli ērti. Arī ieejas auditorijās tiks izveidotas tā, lai skatītāji nemanītu, ja kāds zālē ierodas ar nokavēšanos vai arī dodas prom no tās. Šis aspekts ir ļoti svarīgs, jo no pieredzes atceros, kā kādreizējā „Kino 19” vienmēr varēja dzirdēt un redzēt, kad kāds ienāca vai izgāja no zāles. Tas bija ļoti traucējoši, tāpēc, manuprāt, ir jāņem vērā.

4.4. Izmantojamās tehnoloģijas
Tā kā uzņēmums tiks veidots kā videi draudzīgs, tam būs nepieciešamas vairākas specifiskas tehnoloģiskas iekārtas – saules kolektori, kas tiks izvietoti uz ēkas jumta, kā arī speciāls ģenerators, kas nodrošinās kinoteātri ar elektrību, un lietus ūdens savākšanas iekārtas, kuras nodrošinās ūdens padevi tualetēs, lai netiktu tērēts dzeramais ūdens.
Papildus tam, protams nepieciešams kino projektors un skaņas sistēmas, kā arī kases aparāti un datori vispārējai kinoteātra pārvaldībai. Kino bufete savukārt tiks aprīkota ar dzērienu automātiem un popkorna mašīnu. Kinoteātra telpās paredzēts izvietot arī vairākus monitorus, kuros tiks atspoguļoti kino jaunumi un seansu laiki.

4.5. Izmantojamās izejvielas un piegādātāji
Kinoteātra galvenās funkcijas nodrošināšanai – kinofilmu demonstrēšanai nepieciešami kinofilmu izplatītāju pakalpojumi, no kuriem tiek īrētas filmu lentes. Kino bufetes vajadzībām tiks iepirkti pārtikas produkti no Latvijas piegādātājiem.

4.6. Likumi un nepieciešamās licences
Tā kā uzņēmumā tiks piedāvāti arī ēdināšanas pakalpojumi, tad ir jāņem vērā Pārtikas un veterinārā dienesta noteikumi, tādējādi ievērojot noteiktās higiēnas prasības.
Lai kinoteātra apmeklētājiem nodrošinātu patīkamu seansu gaidīšanas laiku, kinoteātra telpās ir paredzēts atskaņot mūziku, tāpēc ir nepieciešama mūzikas licence. Ja autoru darbu atskaņošanai izvēlas ierakstītu mūziku (radio, TV, CD, u. tml.), ir nepieciešams ne vien saņemt atļauju no autoru biedrības AKKA/LAA, bet arī noslēgt līgumu ar Latvijas Izpildītāju un producentu apvienību (LaIPA). AKKA/LAA administrē darbu autoru tiesības, savukārt LaIPA administrē izpildītāju un fonogrammu producentu tiesības.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "CinEco"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/535950

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties