Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,58 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,91
Pirkt
Identifikators:136174
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Nozares apraksts    4
1.1.  Nace klasifikators    4
1.2.  Nozarē piedāvātā pakalpojuma raksturojums    4
1.3.  Nosacījumi attīstībai    5
2.  Produkta raksturojums    6
3.  Konkurentu analīze    9
3.1.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    9
3.2.  Konkurentu stiprās un vājās puses    10
4.  Statistikas dati    12
5.  Iespēju un draudu (ID) analīze    14
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Mūsdienās cilvēki arvien mazāk veic fizisku un garīgu darbu, tā vietā radot vairāk brīvā laika. Tas savukārt atkal veicina to, ka cilvēki vairāk arī pievērš uzmanību savam izskatam. Es dzīvoju Kuldīgā un uzskatu, ka šeit nav kvalitatīvu skaistumkopšanas salonu, kurš būtu pilsētas centrā. Skaistumsalona atrašanās vieta būtu pašā pilsētas centrā virs frizētavas "TAVA frizēTAVA", kas kopā radītu patīkamu vietu, kur katrs atrastu sev tajā brīdi vajadzīgo.
Šajā nozarē Latvijā uzņēmumu ir daudz, taču Kuldīgā, manuprāt, nav pietiekami uz iedzīvotāju skaitu. Pati neesmu no Kuldīgas, bet gan no netālu esoša ciema Ēdoles, tad zinu, ka ļoti daudzi no apkārtējiem ciematiem arī brauc uz Kuldīgu, lai sakoptu sevi un tā sevi padarītu pašpārliecinātāku.
Skaistumkopšanas nozare pati par sevi nekad nepazudīs, vienīgi šajā nozarē esošajiem uzņēmumiem nepieciešams nepārtraukti pilnveidoties, jo ir tiešā sakarā ar modes tendencēm un jaunākajiem atklājumiem. Tas nozīmē to, ka, ja skaistumkopšanas salons sākumā iegūs klientus, jo būs moderns un kvalitatīvs, taču laikam ejot nepilnveidosies, tad šī uzņēmuma laiks būs iztecējis.
Uzskatu, ka dažiem saloniem Kuldīgā laiks ir iztecējis un tie nespēj pieņemt jaunus izaicinājumus, tāpēc vēlētos uzsākt biznesu uzņēmumā "TAVA labsajūta".

1. Nozares apraksts
1.1. Nace klasifikators
Uzņēmums nodarbosies ar pakalpojumu sniegšanu. Pēc NACE 1.1. red. klasifikatora , izvēlētās nozares darbība ir iekļaujama O sektorā – sabiedriskie, sociālie un individuālie pakalpojumi, konkrētāk, ar individuālo pakalpojumu sniegšanu.
Uzņēmuma darbības viens no kodiem ir 93.02.
Šajā klasē ietilpst:
– matu mazgāšana, aplīdzināšana un griešana, veidošana, krāsošana, cirtošana, iztaisnošana un tamlīdzīgi pakalpojumi vīriešiem un sievietēm;
– skūšana un bārdas aplīdzināšana;
– sejas masāža, manikīrs un pedikīrs, grima uzklāšana u.c. darbības.
Klasē neietilpst:
– parūku ražošana (klase 32.99).

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,36 €
Materiālu komplekts Nr. 1332114
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Nozares un produkta analīze. Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/136174

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties