Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,82 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,67
Pirkt
Identifikators:631847
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016.g. - 2017.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Attēlu saraksts    3
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Kafejnīcas “Karamele” raksturojums    7
1.1.  Kafejnīcas “Karamele” dibināšana    7
1.2.  Kafejnīcas “Karamele” iekšējā un ārējā vide    9
1.3.  Kafejnīcas “Karamele” konkurenti    11
2.  Mārketinga plāns – forma, saturs un jēga    14
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    26
  Pielikumi    27
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Kafejnīcas “Karamele” apmeklētāja ir sieviete ap 30 gadiem, kura dzīvo Jēkabpils pilsētā, un apmeklē kafejnīcas bieži.
2. Šī sieviete pārsvarā ietur pusdienas ar savu draugu vai draudzeni un gatava maksāt no 2 līdz 4 EUR par vienu ēdienreizi.
3. Ļoti maz skaits apmeklē kafejnīcu ģimenes (1%) ar bērniem.
4. Ir daļa kafejnīca apmeklētāju 26%, kuriem nav viedokļa par iecienītāko kafejnīcu, vai tās ir vairākas.
5. Ļoti liela daļa respondentu 64% ir snieguši atbildi, ka interesētu ēdienu līdzi ņemšana.
6. Visvairāk apmeklētāju tika atbildējuši, ka viņiem patīk interjers – 22%.
7. Savukārt, ēdienkarte un ēdiens tika sniegtas 18% atbildes.
8. 31% aptaujātiem nav viedokļa par kafejnīcu, tas nozīmē, ka klienti nāca uz kafejnīcu ieturēt maltīti, taču negaidīti viņiem tika piedāvāts aizpildīt anketas.
9. Kafejnīcā ir ziemā ļoti auksti, ko apliecina 10% apmeklētāju, kuri ir atbildējuši, ka tas viņiem nepatīk kafejnīcas darbībā, un 13% ieteica uzlabot, siltākas telpas.
10. Daudzi klienti vēlētos uzlabot ēdienkarti un ēdienus kafejnīcā (29%).
11. Pēc autores ieteikuma, kafejnīcā ir ierīkots bērnu stūrītis.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1358919
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns SIA "Caramel" kafejnīcai "Karamele"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/631847

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties