Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,10 (17%)
Cena ar atlaidi*:
5,39
Pirkt
Identifikators:754366
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Nekustamā īpašuma tirgu Latvijā šobrīd raksturo vairākas zīmīgas tendences – strauja izaugsme, ierobežota patērētāju maksātspēja, ierobežots pieprasījums, aktīva būvniecība un augstas būvniecības izmaksas u.c., kas vienlaikus ir faktori, kuri nosaka un ierobežo investoru intereses un aktivitāti šajā tirgū. Līdztekus vērojama Latvijas valdības vēlme piesaistīt pēc iespējas vairāk investīciju. Rezultāts ir visai pretrunīgs. No vienas puses ik gadus vērojams investīciju nekustamā īpašuma tirgū pieaugums, no otras – daudzi projekti neizrādās tik veiksmīgi kā cerēts; daži projekti rada pretestību sabiedrībā, jo ir pretrunā ar kādām tai būtiskām vērtībām; Rīgā trūkst lētu dzīvokļu, kamēr citās Latvijas pilsētās daudzas dzīvojamās mājas stāv tukšas; nekustamā īpašuma tirgus aktivitātes attiecas galvenokārt uz Rīgu un tās rajonu u.c. Problēmas rada virkni jautājumu, kaut arī neapšaubāmi ir saistītas ar sociāli ekonomisko situāciju Latvijā kopumā.

Minētā situācija ir apstāklis, kas ir rosinājis mūsu interesi par attīstību nekustamā īpašuma tirgū, investīciju iespējām tajā un šo investīciju efektīvu vadīšanu.

Investīciju mērķis

Par cik, izvērtējot ēdināšanas iestāžu un izklaides vietu situāciju Cēsīs, nonācām pie secinājuma, ka Cēsīs nav kārtīga alus bāra. Šis ir arī galvenais faktors, kādēļ par investīcijas mērķi mēs izvēlējāmies alus bāra atvēršanu Cēsīs, kas ar laiku kļūtu par vienu no populārākajām atpūtas un izklaides vietām Vidzemē.

Nekustamā īpašuma darījuma (pirkuma) raksturojums.

Investēt tieši šajā objektā, jo tas atrodas netālu no pilsētas centra (5 – 10 minūšu attālumā), atrodas pie stratēģiski svarīgiem objektiem – tirdzniecības centra “Mego”, Cēsu sporta halle, autoosta un stacija, kur nemitīgi notiek cilvēku plūsma. Ēka ir pildījusi ēdnīcas funkcijas Padomju laikā un kopš tā laika ir pamesta. Kā vēl viens svarīgs faktors, kādēļ investējam tieši šajā objektā ir tas, ka tas atrodas tālāk no centra un nekustamā īpašuma cenas ir mazliet zemākas.

Investīcijas stratēģiskais pamatojums.

Tika saskatīta iespēja atvērt jaunu atpūtas un izklaides vietu Cēsīs, kas ar laiku arī nestu peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1145640
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks””.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/754366

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties