Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,90 (19%)
Cena ar atlaidi*:
8,09
Pirkt
Identifikators:842958
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Komercsabiedrības apraksts    4
2.1.  Plānotā komercsabiedrība    4
2.2.  Darbaspēks    4
2.3.  Nozares analīze    5
3.  Komercsabiedrības vadība un personāls    9
4.  Produkcijas raksturojums    11
5.  Tirgus analīze    17
5.1.  Konkurenti    17
6.  Mārketinga stratēģija    18
6.1.  Produkcijas realizācijas veidi    18
6.2.  Cenu veidošanas principi un stratēģija    18
6.3.  Reklāma un sabiedriskās domas veidošana    19
7.  Risks un iespējamās problēmas    21
8.  Komercsabiedrības finansiālās darbības aprēķini    22
9.  Secinājumi    26
10.  Priekšlikumi    27
  Pielikums    28
Darba fragmentsAizvērt

2007. gada jūnijā tiks dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Picērija Mause”, lai sniegtu ēdināšanas pakalpojumus Jēkabpils rajona iedzīvotājiem un ārvalstu tūristiem.
Komercsabiedrības dibinātāji –būs ieguldījuši savus finansiālos līdzekļus, kuru kopējā vērtība naudas izteiksmē ir Ls 15 000.
Paši īpašnieki arī būs nodarbināti picērijā jo to izglītība un iepriekšējā darba pieredze liecina, ka tiem ir visas nepieciešamās zināšanas lai gūtu panākumus komercdarbībā.
Picērijā piedāvās:
10 veidu picas
5 veidu salāti
5 veidu atspirdzinošie bezalkoholiskie dzērieni
6 veidu sulas
tēja un kafija
Tiek plānots, ka jūnija sākumā tiek nomātas telpas un parakstīti līgumi boulinga centrā, un tiek iekārtots interjers. Savukārt jau jūnija beigās jau tiks atvērta picērija.
Galvenais iemesls, kas liek domāt par to, ka komercsabiedrība veiksmīgi darbosies un nesīs peļņu ir tas, ka picērija laiku pilsētā ir sava veida novitāte, kas cilvēkiem pilnīgi droši iepatiksies, jo pica ir ēdiens ko katrs var pasūtīt pēc savas gaumes un garšas izjūtas. Tas neuzliek nekādus vecuma ierobežojumus tāpēc to var ēst gan jauns, gan vecs.
Izvēlētā biznesa vieta ir ļoti izdevīga, jo ēka atrodas pilsētas centrā un tās tuvumā atrodas gan Jēkabpils Autoosta, Boulinga centrs, gan tirdzniecības centri „Rimi” un „Mego” . Picērija pilsētā būtu novitāte, tāpēc sākuma periodā ir ļoti svarīgi iekarot cilvēku simpātijas, lai viņi kļūtu par picērijas pastāvīgiem apmeklētājiem.
Komercsabiedrība nodarbosies ar picu un citu ēdienu izgatavošanu un tirdzniecību.
Piedāvātā produkcija būs picas, salāti, atspirdzinošie dzērieni, karstie dzērieni. Picērija piedāvās arī pakalpojumu produkcijas piegāde mājās pilsētas robežās.
Piedāvātie ēdieni tiks gatavoti tieši pēc klientu pasūtījuma, pēc iespējas vairāk izmantojot pašmāju produkciju. Tādējādi tie būs svaigi, tikko gatavoti, kas ievērojami uzlabos ēdiena garšu.
Picērijā būs patīkams interjers. Ēdieni tiks pagatavoti atbilstoši klienta gaumei un pieprasījumam, kā arī izmantojot dažādas netradicionālas pašu pavāru izstrādātās receptes. Visi augstāk minētie faktori veidos bagātīgo un savdabīgo picērijas gaisotni.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns picērijai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/842958

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties