-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti
Referāts augstskolai13
... cenšas ietekmēt tās efektivitāti un tās mērķauditoriju. Autors ... dienu palielinās. Tas nozīmē, ka ... un metodi, lai panāktu visefektīvākos rezultātus. Turpinot internēta reklāmās ...
Apskatīt -
Reklāmas tiesiskais regulējums un atbildība par pārkāpumiem reklāmas sfērā
Eseja augstskolai18
... reklamēt, piemēram – Iespiestā reklāma, Televīzijas reklāma, Radio reklāma, Skatlogi, Gaismas reklāma ... tiek ievērots Reklāmas likums un Negodīgas komercprakses likums ...
Apskatīt -
Reklāma un humors reklāmās
Referāts augstskolai13
... . Krāsas var palielināt reklāmas redzamību un ievērošanu, paaugstina ... un kontrastainība nedrīkst pārsniegt tās robežas, aiz kurām tās ... , tas izraisa acs lēcas muskuļu pārpūli un tāpēc ...
Apskatīt -
Dabas vides kvalitātes novērtējums un tās uzlabošanas iespējas Bauskā un Bauskas apkārtnē
Referāts vidusskolai23
... . Tas nozīmē, ka vides kvalitāte uzlaboja un iedzīvotāji ... vielu izmantošanu lauksaimniecībā un samazināt notekūdeņu izteci ... , vietām zemes kvalitātes novērtējums pārsniedz 60 balles ...
Apskatīt -
Reklāmas un reklāmistu atbildība sabiedrības priekšā
Eseja augstskolai5
... radīt legālu un atbildīgu reklāmas ziņu. Reklāmas taktikas atspoguļo ... , propagandas izplatīšana politiskajās reklāmās un dažādas citas taktikas ...
Apskatīt -
Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizēšana
Konspekts augstskolai4
... mērķauditorija daudziem produktiem un pakalpojumiem. Reklāma ir viena ... var atbalstīt un palielināt reklāmas efektivitāti, tāpat ... būt svarīgāka par reklāmu un būt galvenais elements ...
Apskatīt -
Klasteru analīze un tās izmantošana ekonomikas, tirgzinību, reklāmas pētīšanā un izvērtēšanā
Referāts augstskolai23
... uzņēmējdarbības, politikas un ekonomikas kopumā vidē ... potenciālu, eksportu un konkurences priekšrocībām ekonomikā ... apjoma informācijas klasifikācijā tās tālākās apstrādāšanas nolūkos ...
Apskatīt -
Tālizpētes materiāli internetā un to pielietojums ģeogrāfijā. Lauksaimniecības kultūru (kukurūzas un cukurbiešu) izplatība un ražas vērtējumi
Prezentācija augstskolai8
... datu bāzēm ScienceDirect un Springer. Pētot satelītattēlus ... grūti noteikt kukurūzas un cukurbiešu audzēšanas ... pietrūkst zināšanu lauksaimniecībā, un pieredzes tālizpētē. Diezgan ...
Apskatīt -
SIA "AgroCorp" izmantoto reklāmas kanālu novērtējums
Diplomdarbs augstskolai70
... “AgroCorp” izmantoto reklāmas kanālu novērtējums ir īpaši aktuāls ... patērētāju privātuma aizsardzību un godīgu reklāmas praksi. Pētījums ...
Apskatīt -
Vecāku attieksme pret bērniem adresēto "Barbie & Ken" rotaļlietu reklāmām internetā
Referāts augstskolai30
... , tāpēc tas sniedz sekojošas priekšrocības reklāmas izvietošanai – aktualitāte ... adresētajās Interneta reklāmās paustajam vēstījumam par reklamēto rotaļlietu kvalitāti un ...
Apskatīt -
Jauniešu interneta lietošanas paradumi un to saistība ar psihoemocionālo veselību un apmierinātību ar dzīvi
Diplomdarbs augstskolai66
Novērtēts!... , kas ir internets un ko tas nozīmē cilvēkiem. ... ka daļai cilvēku internets nav nekas vairāk ... Rejs un Šeila Gibonsa uzskata, ka internets ir ... secina, ka interneta primārā funkcija ir ...
Apskatīt -
TP "Alfa" un TC "Domina Shopping" reklāmu salīdzinājums: efektivitāte un auditorijas vērtējums
Referāts augstskolai60
... “Domina Shopping” reklāmas ir efektīvākas un auditorijas vērtējums ... “Alfa” un t/c “Domina Shopping” reklāmu vizuālo ... ” vairākās reklāmās kā reklāmas tēlus izmanto ģimeni. Tas norāda ...
Apskatīt -
Patērētāju attieksme pret slavenu personību kā reklāmas seju izmantošanu zīmola H&M reklāmas kampaņās
Referāts augstskolai35
... un darbību. 5. Slavenības efektivitāte kā zīmola reklāmas ... reklāmas sejas H&M reklāmas kampaņās, ir zināmākas un ... ir redzējuši reklāmas ar slavenībām un spēj viņas ...
Apskatīt -
Intīmo attiecību novērtējuma atšķirības vīriešu un sieviešu grupās agrīnā un vidējā brieduma vecumposmu izlasēs
Diplomdarbs augstskolai70
... ir emocionālā intimitāte un visnepieciešamākais, lai abi ... piedzīvot pozitīvu pieredzi un abiem dzimumiem raksturīgi ... sieviešu un vīriešu atšķirības kvalitatīvajā pētījuma tās atklājās ...
Apskatīt -
Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss"
Referāts augstskolai20
... ļoti pārliecinoša un plaša. • Izvērtējot reklāmas veidus, Berendsen ... reklāmu jāņem vērā daudz un dažādas aktivitātes un notikumi ... jo reklāma tiek izveidota vienreiz un to vajadzētu ...
Apskatīt -
Interneta lietošanas paradumi Latvijas un Eiropas Savienības mājsaimniecībās pirms un Covid 19 krīzes laikā
Referāts augstskolai19
SECINĀJUMI 1. Interneta izmantošana un digitālās tehnoloģijas ... populārākie interneta izmantošanas mērķi ir interneta bankas un ... internetā, informācijas meklēšana par precēm un ...
Apskatīt -
Reklāmas psiholoģiskās iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā
Referāts augstskolai14
... izmantota reklāmā nonāk cilvēka uztverē un tās strādā ... tas ir, reklāmai ir jārada emocijas un asociācijas, vienkārši reklāma ... radītajām emocijām un asociācijām. • Reklāmas pamatā ir ...
Apskatīt -
AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte
Referāts augstskolai19
... reklāma? Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un ... uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā ...
Apskatīt -
Sociālās un psiholoģiskās ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizēšanā
Referāts augstskolai11
... uzmanību un kas ieinteresē patērētāju. Atkārtojot reklāmu vairākas ... , kā arī tas, kādi sociāli un psiholoģiskie faktori ... spētu izveidot efektīvu reklāmu un panāktu vēlamo.
Apskatīt -
Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie faktori
Referāts vidusskolai20
... cilvēkam atpazīt un organizēt sajūtas un piešķirt ... un citi personīgie un cilvēciskie faktori. 3. Sievietēm un ... par 77%, un sieviešu vidū par ... Pati veiksmīgākā formula reklāmās ir A.I ...
Apskatīt -
Liepājas pludmales un tās peldvietas novērtējums
Referāts augstskolai23
... cilvēkiem ar redzes un kustību traucējumiem. 3 ... . 4. Liepājas pludmalei un tās peldvietai ir nepieciešami ...
Apskatīt -
Reklāmu analīze pieciem dažādiem reklāmu veidiem
Konspekts vidusskolai7
... reklāmas kampaņa ir atrodama tikai internetā, ... reklāmu dzirdējuši un iespējams pat sadzirdējuši. Pluss radio reklāmām ... stacijās un šo reklāmu ir ... noteikta mērķauditorija un tad tiek ...
Apskatīt -
Krāsu un burtu šrifta izmantošana reklāmā. Veiksmīgākie un neveiksmīgākie piemēri
Konspekts augstskolai6
... cilvēkam asociējas reklāmā attēlotās krāsas. ... Tādēļ izstrādājot reklāmu, ir jāpievērš ... Pirms tiek uzsākta reklāmas dizaina izveide, ... un kaisli. • Zilā krāsa – vīriešu vēlamā krāsa. Tas ...
Apskatīt -
Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas
Konspekts augstskolai5
... izaugsmei un peļņai, investīcijas amerikāņu aģentūrām ārzemju reklāmā ... . Nākotnes iespējas starptautiskajai reklāmai ir izcilas. Ar ... ar ko tās saskārās pagātnē izgaisīs un peļņa ...
Apskatīt -
Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes
Konspekts augstskolai2
... jānovērtē reklāmas efektivitāte un jāizstrādā tās paaugstināšanas ... metodes. Pastāv divi reklāmas ... aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai ...
Apskatīt