Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:221504
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Cits veids kā starptautiskajām reklāmām sasniegt savu publiku daudzās valstīs ir caur starptautiskiem medijiem. Primārais fokuss starptautiskajos medijos ir uz žurnāliem un avīzēm. Žurnāls Cosmopolitan publicē 29 starptautiskus izdevumus, kas sasniedz vairāk nekā 30 miljonus lasītājus. Starptautiskās publikācijas piedāvā reklamētājiem sasniegt lielu skaitu lasītāju. Lasītāji šīm publikācijām pārsvarā ir cilvēki ar augstiem ienākumiem, kuri ir mērķauditorija daudziem produktiem un pakalpojumiem.
Reklāma ir viena no galvenajiem mārketinga mix sastāvdaļām. Bet tāpat kā vietējā tirgus mārketingā, tāpat arī ārzemju tirgū svarīgi ir tādi elementi kā pārdošanas veicināšana, tiešā pārdošana, sabiedriskās attiecības un mājaslapas. Šie elementi ir atkarīgi no uzņēmuma mārketinga un veicināšanas stratēģijām ārzemju tirgū. Pārdošanas veicināšana un sabiedriskās attiecības var atbalstīt un palielināt reklāmas efektivitāti, tāpat sabiedriskās attiecības var tikt izmantotas, lai izveidotu kompānijas imidžu ārzemju tirgū. Dažiem uzņēmumiem tiešā pārdošana var būt svarīgāka par reklāmu un būt galvenais elements, ko uzņēmums izmanto virzot savu produktu tirgū.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties