Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:931782
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  DATORGRAFIKAS VISPĀRĪGAIS RAKSTUROJUMS    7
1.1.  Datorgrafikas vēsture    7
1.2.  Datorgrafikas veidi    8
1.2.1.  Rastra grafika    8
1.2.2.  Vektorgrafika    9
1.2.3.  Fraktālā grafika    9
1.2.4.  Trīsdimensiju grafika    10
1.2.5.  Animācija    10
1.3.  Izplatītākās datorgrafikas programmas    11
1.3.1.  Adobe Photoshop    11
1.3.2.  Adobe Illustrator    14
2.  BUKLETA IZVEIDE    16
2.1.  Koncepcijas apraksts    16
2.2.  Vāka un iekšējo lappušu dizaina izveide    16
2.3.  Attēlu un teksta izvietošana bukletā    17
  SECINĀJUMI    19
  LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Galvenie studiju darba uzdevumi bija izpētīt pieejamo informāciju par datorgrafikas veidiem un tās attīstības vēsturi, apkopot informāciju par populārākajām datorgrafikas programmām un izstrādāt bukletu „Datorgrafikas veidi”. Darba uzdevumi tika paveikti un mērķis – sasniegts.
Apkopojot darba rezultātus tika secināts:
Datorgrafika ir grafisks attēls veidots tikai ar datora palīdzību. Tās pirmsākumi meklējami jau drīz pēc pirmo datoru parādīšanās 20. gs. 40. gados. Šis termins radās 1960. gadā, to izdomāja amerikāņu grafiskais dizaineris V. Feters.
Pirmie zīmējumi datorā tika veikti ar simbolu palīdzību drukas režīmā. Uz papīra lapas ar simbolu palīdzību (zvaigznītēm, punktiņiem, krustiņiem, burtiem) veidojās zīmējumi, kas atgādināja mozaīku.
Datorgrafika iedalās rastrgrafikā, vekrotgrafikā, fraktāļu grafikā, trīsdimensiju grafikā un animācijā. Tajā izšķir divdimensiju un trīsdimensiju grafiku.
Rastru grafiskie redaktori tiek uzskatīti par labāko līdzekli attēlu un zīmējumu apstrādei, tāpēc, ka rastru attēli nodrošina augstu precīzitāti krāsu gradācijas un pustoņu attēlošanā.
Vektorgrafika ir ģeometrisko pamatelementu – punktu, nogriežņu, līkņu un daudzstūru lietošana, lai attēlotu zīmējumus datorgrafikā. Vektoru grafiskie attēli tiek uzskatīti par optimālu līdzekli augstas precizitātes grafisku objektu (rasējumu, shēmu u.c.) glabāšanai, kuros liela nozīme ir precīzām un skaidrām kontūrām.
Rastra grafikā galvenais ir objekta krāsa, bet vektorgrafikā – forma.
Trīsdimensiju grafika ir iedomātu telpisku ķermeņu projekcija uz plakana ekrāna.
Buklets ir viens no reklāmas visizplatītākajiem poligrāfijas izstrādājumiem, kas ir neaizstājams izstādēs un prezentācijās. Tas sniedz iespēju ērti un pārskatāmi informēt sabiedrību par bukletā iekļauto saturu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties