Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:912576
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas REVAL HOTEL "LATVIJA" raksturojums    4
2.  Viesnīcas mārketinga darbības raksturojums    6
2.1.  Viesnīcas produkts    7
2.1.1.  Pamataprodukts    7
2.1.2.  Ēdināšana, bāri    9
2.1.3.  RHL konferenču un banketu centra piedāvājums    10
3.  Paplašināšanās    11
3.1.  Viesu istabas    12
3.2.  Viesnīcas vadības struktūra    13
3.3.  Viesnīcas pārvaldes struktūra    14
4.  Produkta reklāma, izplatīšana un noiets    16
5.  Konkurenti    18
5.1.  RADISSON SAS DAUGAVA    18
5.2.  ALBERTS    19
6.  Viesa cikls viesnīcā    19
6.1.  Pirms ierašanās posms ( Pre - Arrival )    20
6.2.  Rezervēšana    20
6.3.  Rezervēšanas veidi    20
6.3.1.  Negarantētā rezervēšana    20
6.3.2.  Rezervēšanas pieteikums    21
6.3.3.  Ierašanās posms ( Arrival )    21
6.3.5.  Aizbraukšanas posms ( Departure )    22
7.  Mērķauditorija    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    26
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Viesnīcas Reval Hotel Latvija mārketinga darbība norit tieši tā, kā tas ir aprakstīts darba teorētiskajā daļā. Pateicoties viesnīcas reklāmas nodaļai, kur veiksmīgi pilda savas funkcijas attīstās arī mārketinga darbība. Jo bez veiksmīgas reklāmas darbības, lai cik produkts būtu jauns un pievilcīgs, veiksmīga pārdošana neizdosies. Mārketinga nodaļai ir arī veiksmīga sadarbība starp VUD, jo mārketinga nodaļa ir izveidojusi ''First Client Card'', kur dod iespēju nolasīt informāciju par viesa vēlmēm ( veģetārietis, alerģisks), kas dod apkalpojošajam personālam individuālu pieeju katram klientam un viesnīcai būt informētai par klientu jau no rezervācijas brīža.
Katram darbiniekam ir iespēja aizpildīt aptaujas anketu par iekšējo darbību
( tiešajiem vadītājiem, personālu ) un par uzklausītajām vēlmē no viesu puses. Tas palīdz Mārketinga nodaļai ieviest jauninājumus gan pret viesnīcas produktu, gan pret viesa vēlmēm.
Autores ieteikumi ir turpināt saglabāt un attīstīt viesnīcas atvērto un draudzīgo tēlu gan pret vietējo sabiedrību, gan pret viesiem. Būt konkurētspējīgai un pilnveidot sevi un savus darbiniekus visā savā pastāvēšanas laikā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties