Referāts
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Dokumentācijas izstrāde biznesa klases 5 zvaigžņu viesnīc...-
Dokumentācijas izstrāde biznesa klases 5 zvaigžņu viesnīcai "Intelligence"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Kursa darba uzdevums | 3 | |
Ievads | 4 | |
1 | Viesnīcas „Intelligence” raksturojums | 5 |
2. | Blakus esošās viesnīcas | 7 |
3. | Viesnīcas iekārtojums atbilstoši esošajai kategorijai | 9 |
4. | Viesnīcas organizatoriskās struktūras shēma | 12 |
4.1. | Istabu pārvaldes dienests | 13 |
4.2. | Noliktavas pārzinis | 13 |
4.3. | Personāldaļas vadītājs | 13 |
4.4. | Grāmatvedība | 13 |
4.5. | Ēdināšanas dienests | 14 |
4.6. | Ieņēmumu centrs | 14 |
4.7. | Tehniskais dienests | 14 |
5. | Informācijas nodošanas plūsma viesnīcā | 17 |
6. | Amata apraksts | 19 |
7. | Viesu aptaujas anketa | 20 |
8. | Viesnīcas Saimnieciskais dienests | 21 |
8.1. | Darbinieku darba grafiks | 21 |
8.2. | SD darba plānošana un organizēšana | 23 |
8.3. | Tīrīšanas grafiks | 24 |
8.4. | Darbu uzskaitījums, apraksts un detalizēta analīze | 24 |
8.5. | Darbi stāvā | 24 |
8.6. | Stāva rati | 25 |
8.7. | Veļas aprite | 25 |
9. | Viesa cikls viesnīcā | 26 |
9.1. | Pirms ierašanās posms ( Pre – Arrival) | 26 |
9.2. | Ierašanās posms | 27 |
9.3. | Uzturēšanās posms | 28 |
9.4. | Aizbraukšanas posms | 28 |
10. | Viesnīcas vēlamā sadarbība ar tūrisma aģentūrām | 29 |
Secinājumi | 30 | |
Izmantotā literatūra | 31 |
Kā atsevišķa apakšgrupa mūsdienās nodalāmas darījumu sievietes. Ja viesnīca vēlas piesaistīt šo grupu, tad papildus jādomā par visām ērtībām un pakalpojumiem, kas nepieciešami sievietēm, piemēram, gludeklis, matu fēns.
Viesnīca pēc zvaigžņu daudzuma ir luksusa līmeņa klases viesnīca, bet pēc numuru skaita pieder pie mazām viesnīcām.
Ņemot vērā to, ka viesnīca atrodas Rīgā, respektīvi, Vecrīgā, un ir neliela pēc saviem izmēriem, pieņēmu, ka tā ir trīs stāvu ēka, kurā kā sporta, atpūtas un relaksācijas vieta, darbojas arī pagrabstāvs. Pagrabstāvā atrodas fitnesa centrs (trenažieru zāle), sauna, dušas, WC un bārs, pirmajā – uzņemšanas dienests, restorāns, 2 sapulču un biznesa zāles un personālu telpas, bet otrajā un trešajā stāvā – viesu istabas. Stāvus savā starpā savieno lifts un atsevišķas kāpnes.
Darbā centīšos aprakstīt viesnīcas nepieciešamo iekārtojumu atbilstoši esošajai kategorijai, paredzēt nepieciešamo darbinieku skaitu uzņēmumā, uzzīmēt viesnīcas organizatorisko struktūras shēmu, izskaidrot saistību starp atsevišķām nodaļām un dienestiem, izveidot VUD darbinieka amata aprakstu, raksturot viesnīcas darbinieku darba pienākumus, izveidot viesnīcas SD darbinieku darba grafiku 1 mēnesim, raksturot informācijas nodošanas plūsmu viesnīcā un aprakstīt viesnīcas vēlamo sadarbību ar tūrisma aģentūrām.
1. VIESNĪCAS „INTELLIGENCE” RAKSTUROJUMS
Manis aprakstītā viesnīca atrodas Rīgā, respektīvi, Rīgas centrā, kur tuvumā izvietoti dažādi uzņēmumi, valsts iestādes, bankas un pārstāvniecības, un tās mērķa grupa ir biznesa jeb darījuma cilvēki. Šiem cilvēkiem ir ļoti būtiski, lai līdzās atrastos visas nepieciešamās iestādes, kas saistītas ar uzņēmējdarbību un to, kas būtu svarīgs tieši viņam (piemēram, viesnīca ir pieņemamā attālumā no vēstniecībām). Biznesa cilvēks parasti dodas uz citām valstīm dažādu darījumu dēļ, tomēr arī atpūta, lai arī ne visiem, bet ir nepieciešama, tādēļ tas, ka viesnīca ir pašā Vecrīgas sirdī ir plus, jo visapkārt ir daudz atpūtas, izklaides vietas un interesanti apskates objekti un parki.
Tā ir 5* viesnīca ar 100 vietām jeb numuriem. 5* viesnīcu var iedalīt pie pasaules jeb luksusa līmeņa klases viesnīcas, kura sniedz ļoti augsta līmeņa pakalpojumus turīgiem cilvēkiem. Ikvienā uzņēmējdarbības veidā pastāv risks, un ņemot vērā, ka viesnīca ar 100 numuriem biznesa klientiem mūsdienu viesnīcu pasaulē ir pavisam šaura specializācija, risks ir vēl jo lielāks, tomēr ar pareizi un efektīvi izstrādātu piesaistes un apkalpošanas sistēmu, pat tik nelielas specializācijas viesnīcām ir iespējama izaugsme un popularitāte citu viesnīcu vidū.
…
Viesnīca ir uzņēmuma vai uzņēmējdarbības īpašumā vai nomā esoša viesu izmitināšanas un apkalpošanas mītne, kurā ir ne mazāk kā 10 numuru. Darbā aprakstīta piecu zvaigžņu (5*) viesnīca ar 100 vienvietīgiem numuriņiem, kas atrodas Rīgā un ir domāta tādai mērķa grupai kā darījuma cilvēki. Darījumu cilvēki viesnīcās uzturas neilgu laiku (pēc personīgajiem novērojumiem – augstākais 2-3 dienas) un parasti ceļo pa vienam, tāpēc viesnīcās izvēlas vienvietīgas istabas ar ērtībām, dodot viesnīcām lielus ienākumus. Tā kā šie viesi ceļo daudz un atkārtoti, tad ir ļoti svarīgi viņus piesaistīt vienai viesnīcai un ar speciālu piedāvājumu palīdzību panākt, ka viņi vienmēr atgriežas tajā.
- Dokumentācijas izstrāde biznesa klases 5 zvaigžņu viesnīcai "Intelligence"
-
Ieskats mūsdienu gaisa satiksmes biznesā un dažādu aviokompāniju darbības salīdzinājums
Referāts18 Uzņēmējdarbība, Tūrisms, viesmīlība, Transports, sakari
-
Moteļa "Sleepy-Time" turpmākās stratēģijas izstrāde
Referāts4 Uzņēmējdarbība, Tūrisms, viesmīlība, Mārketings, reklāma
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Moteļa "Sleepy-Time" turpmākās stratēģijas izstrāde
Referāts augstskolai4
-
Ieskats mūsdienu gaisa satiksmes biznesā un dažādu aviokompāniju darbības salīdzinājums
Referāts augstskolai18
Novērtēts! -
Nacionālās biznesa īpatnības Krievijā
Referāts augstskolai7
-
Francijas biznesa kultūra
Referāts augstskolai17
Novērtēts! -
Tirgus situācijas izvērtējums Rīgas viesnīcu biznesā
Referāts augstskolai28
Novērtēts!