Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:897223
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Imitācijas modelēšana    5
1.1.  Imitāciju modeļi    8
1.2.  Imitāciju modeļu klasifikācija    10
2.  Imitējošās modelēšanas situācijas piemērs    15
2.1.  Klientu ierašanās imitācija    16
2.2.  Situācijas imitācijas modelis    19
3.  Spēļu teorijas    24
3.1.  Spēļu teorijas piemēri    26
  Secinājumi    28
  Avotu un literatūras saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
1. Modelēšana ir izziņas objektu izpēte balstoties uz to modeļiem.
2. Nav vienotas modelēšanas veidu klasifikācijas, tomēr, atkarībā no izraudzītajiem pētīšanas līdzekļiem izšķir divus galvenos modelēšanas veidus: materiālo modelēšanu un ideālo modelēšanu.
3. Imitācija – tas ir process, kurš imitē, atkārto, no pētnieka viedokļa svarīgākās, reālā objekta īpašības
4. Imitācijas modelis – algoritmisks stohastisks (nejaušs) modelis, kas imitē sistēmas darbības algoritmu, bieži datorprogrammu veidā.
5. imitācijas modelēšana - parādību un procesu pētīšanas metode, kurā pētāmo objektu aizstāj ar kādu citu sistēmu (modeli).
6. Imitācijas modeļēšanas attīstības virzieni ir : „Pusnormatīvo” daudzkritēriju (cilvēka un datora mijiedarbības) modeļu attīstība un modeļu „kas būs, ja...” – „if-tehnoloģijas” attīstība;
7. Imitāciju modļu klasifikācija sastāv no divam grupām - Vispārējie ekonomiskie modeļi, un uzņēmumu vadības modeļi
8. Pašlaik, kā rāda apsekojumi, imitējošā modelēšana ir viena no ekonomikā visplašāk lietotajām kvantitatīvajām metodēm.
9. Viens no imitēšanas veidiem ir lietišķas spēles, kurās katrs dalībnieks izpilda (imitē) kādu noteiktu funkciju, kas atbilst pētāmās ekonomiskās situācijas reālo dalībnieku funkcijām
10. Spēļu teorija ir matemātikas nozare, kas pēta lēmumu pieņemšanas iespējas. Tai ir lietojumi ekonomiskajos, sociālajos, politiskajos, ekoloģiskos un organizatoriskajos procesos. Priekšmeta apguve notiek caur konfliktsituāciju analīzi.
11. Spēle – patiess vai formālais konflikts, kurā vizmaz ir divi spelētāji, katrs no kuras tiecas pie sava mērķa sasniegšanas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1318737
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties