Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:840162
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir viens no spēcīgākajiem un biežāk lietotajiem mārketinga instrumentiem. Ar reklāmas palīdzību var radīt sev vēlamo ietekmi uz patērētāju un galarezultātā gūt peļņu. Viss ir atkarīgs no tā cik šī reklāma ir efektīva un labi izstrādāta. Mārketinga un reklāmas speciālistiem ir smagi jāstrādā lai „aizsniegtu” patērētājus, bet mērķis bieži vien attaisno ieguldītos līdzekļus.
Reklāma (advertising) ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmai ir raksturīga, pirmkārt, maksas forma (piemēram, uzņēmums pērk avīzē laukumu savai reklāmai) un, otrkārt, masveidība (piemēram, reklāmu var izplatīt lielā metienā avīzēs un žurnālos, televīzijā u.tml.). [1., 483]
Reklāmas galvenie uzdevumi ir:
sekmē preces vai pakalpojumu atpazīstamību, lai arī kas šo produktu pārdotu, nostiprina ticību šiem produktiem;
stimulē konkrēta uzņēmuma markas produkta pieprasījumu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1149468
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties