-
Reklāma mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikācija
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
4 vienības
Atsauces:
Nav
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ➞ ietaupīsi −3,81 €
- Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme
- Reklāma mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikācija
- Starptautiskā mārketinga vide
Materiālu komplekts Nr. 1149468
Nosūtīt darbu e-pastā
Tavs vārds:
E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:
Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikācija”.
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/840162
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/840162
E-pasts ir nosūtīts.