Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:728742
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅA    5
1.1.  Sabiedrisko attiecību kampaņas jēdziens, kampaņu veidi un to nozīme uzņēmuma stratēģiskajā plānošanā    5
1.2.  Sabiedrisko attiecību kampaņas struktūra un veidošanas pamatprincipi    7
1.2.1.  SA kampaņas plāna izstrāde, tā galvenie etapi    8
1.2.2.  SA kampaņas mērķu un uzdevumu definēšana    10
1.2.3.  SA kampaņas mērķauditorijas un vēstījumu piemērošana tām    12
1.2.4.  SA kampaņas īstenošanas komandas, laika grafika un budžeta plānošana    15
1.3.  SA kampaņas taktika un komunikāciju stratēģija    16
1.3.1.  Sabiedrisko attiecību instrumenti    18
1.4.  SA kampaņas kontroles mehānismi un novērtēšana    22
2.  LABDARĪBA – VIENA NO SOCIĀLI ATBILDĪGA UZŅĒMUMA IZPAUSMĒM    26
  LITERATŪRA UN AVOTI    31
Darba fragmentsAizvērt

Kāds pārliecināšanas teorijas speciālists kampaņu plānotāja sarežģīto stāvokli apraksta šādi: cilvēks, kas uzsāk sabiedriskās komunikācijas kampaņu, līdzinās cilvēkam, kas apmaldījies biezā iespējamību meža. Viņš var atrast tajā ceļu, izmantodams skautu organizācijā apgūto prasmi saglabāt mieru un kustēties uz priekšu vienā virzienā, jo tādējādi viņš agri vai vēlu nonāks kādā klajumā. Vienīgās briesmas draud tad, ja cilvēks paliek uz vietas vai zaudē virzienu un sāk mest apļus. Pat tad, ja izraudzītā teorija nav optimāla, tā palīdzēs lēni un prātīgi izkļūt no meža un sasniegt terra cognita (< lat. pazīstamā zeme) [2., 570.lpp.].
Sabiedrisko attiecību kampaņa ietver kompleksu un ļoti plašu sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojumu, kā arī reklāmas materiālu izmantojumu programmas ietvaros un kopīgā darbības plāna īstenošanu, ietekmējot sabiedrības viedokli un attieksmi, lai popularizētu uzņēmuma tēlu un uzlabotu tā reputāciju. Sabiedrisko attiecību kampaņa sagatavo nākotnes tirgu, izveido labvēlīgus apstākļus veiksmīgu lēmumu pieņemšanai attiecībā uz idejām, produktiem un pakalpojumiem [15., 128.lpp.].
Lai gan daļa sabiedrisko attiecību speciālistu uzskata sabiedrisko attiecību kampaņu par dažādu pieeju kopumu, parasti sabiedriskās attiecības tiek veidotas, balstoties uz vienu modeli gan politikā, gan kāda produkta noieta veicināšanā [3., 11.lpp.].
Sabiedrisko attiecību kampaņa ir plānotu, savstarpēji koordinētu, mērķtiecīgu, noteiktā laika posmā īstenotu, ilgtermiņa pasākumu kopums atbilstoši uzņēmuma stratēģiskajam mērķim, sociālajai misijai. Amerikāņu pieejas piekritēji sabiedrisko attiecību kampaņu veidošanu apraksta kā procesu, kas sastāv no četriem posmiem – problēmas noteikšana, plānošana un programmas veidošana, darbība un komunikācija, kā arī programmas novērtēšana [3., 11.lpp.].…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties