Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:653376
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Darbības plānošana    4
1.1.  Mērķu noteikšana    4
1.2.  Darbības organizēšana    5
2.  Plānu īstenošana    7
2.1.  Tirdzniecības personāla atlase    7
2.2.  Tirdzniecības personāla apmācība    8
2.3.  Darbinieku motivēšana    9
3.  Darbinieku kontrole un darbības novērtēšana    10
  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

1. Darbības plānošana
Darbības plānošanai ir 2 galvenie elementi: mērķu noteikšana un darbības organizēšana.
1.1. Mērķu noteikšana
Vadīšanas procesa sākumā darbiniekiem ir nepieciešams noteikt mērķus, kuri var būt ļoti dažādi :
1) Uzņēmuma ārējie mērķi:
• Realizācijas apjoma palielināšana;
• Peļņas gūšana;
• Darījumu skaita (pirkumu skaita) palielināšana;
• Pircēju (klientu) meklējumi un piesaistīšana;
2) Uzņēmuma iekšējie mērķi:
• Pasūtījumu skaita palielināšana;
• Izmaksu samazināšana;
• Mārketinga pētījumu veikšana;
3) Personāla rīcības mērķi:
• Jāpaaugstina zināšanu līmenis par precēm;
• Jāpaaugstina pircēju apkalpošanas kvalitāte;
• Jāveido komunikācijas ar pircējiem;
• Jāizplata informācija par uzņēmuma precēm un pakalpojumiem;

Pētāmā uzņēmumā „X” par nozīmīgākajiem tiek uzskatīti iekšējie un personāla rīcības mērķi, jo šo mērķu sekmīga izpilde nodrošina uzņēmuma ārējo mērķu sasniegšanu (izmaksu samazināšana un pasūtījumu skaita palielināšana ir galvenie peļņas veidošanas faktori utt.)
Viss tirdzniecības personāls katra gada sākumā tiek informēts par uzņēmuma iekšējo mērķu izpildes % iepriekšējā gadā, kā arī tiek iepazīstināts ar nākamā gada noteiktajiem mērķiem.
Uzņēmuma iekšējie mērķi katru gadu tiek analizēti un noteikti gan visam uzņēmumam kopumā, gan atsevišķi katram konkrētajam veikalam. Šajos mērķos ietilpst: pārdošanas apjoma plānošana pa dažādiem produkcijas veidiem, tā vēlamais pieaugums, plānotie izdevumi, to sadalījums – personāla algas; tehniskā nodrošinājuma izmaksas; norakstāmo preču daudzums utt.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties