Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • SIA "Baltic Bicycle Distribution" veikala Simple Bike Store reklāmas analīze mājas lapā un sociālajos tīklos

     

    Referāts33 Mārketings, reklāma

5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:473750
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas paņēmieni, interneta reklāma, e-komercija    4
1.1.  Reklāma un interneta reklāma    4
1.1.1.  Reklāmas veidi    4
1.1.2.  Reklāmas paņēmieni    5
1.1.3.  Reklāma Internetā un tās priekšrocības.    7
1.2.  Internets un tā iespējas    10
1.2.1.  E-komercija un e-komercija sociālajos tīklos    10
1.2.2.  Mājas lapa kā reklāmas instruments    13
2.  „Simple Bike Store” reklāmas analīzes rezultāti    17
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    17
2.2  Par veikalu „Simple Bike Store”    18
2.3.  Pētījuma rezultāti    18
2.3.1.  Mājas lapas kā reklāmas instrumenta analīze    19
2.3.2.  „Simple Bike Store” „Facebook.com” lapas analīze    23
2.3.3.  „Simple Bike Store” „Twitter.com” konta analīze    25
2.4.  Rezultātu interpretācija    28
2.4.1.  Reklāmas instrumentu – mājas lapas un sociālo tīklu – vizuālā noformējuma interpretācija    28
2.4.2.  Reklāmas instrumentu – mājas lapas un sociālo tīklu – sniegtās informācijas interpretācija    30
2.4.3.  Kopsavilkums    32
3.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
4.  Pielikumi    35
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Veicot pētījumu „SIA „Baltic Bicycle Distribution” veikala „Simple Bike Store” reklāmas analīze mājas lapā un sociālajos tīklos” un izanalizējot teorētisko literatūru par tēmu, ir izdarīti vairāki secinājumi:
1. Teorijā pastāv ļoti daudzi reklāmas paņēmieni, taču biežāk izmantotie un efektīvākie ir: atkārtošana, apgalvojums, asociāciju veidošana, sekošana vairākumam, pārdošanas veicināšana, USP, pirms un pēc, sell the extreme, slavenību izmantošana reklāmā, salīdzināšana, jaunumu izmantošana reklāmā un cilvēku faktors.
2. Interneta reklāmai ir vairākas priekšrocības, taču svarīgās no tām ir zemās izmaksas, operativitāte un lielais informācijas apjoms potenciālajiem klientiem.
3. Mūsdienās interneta reklāma ir kļuvusi par vienu no straujāk augošajiem produktu un pakalpojumu reklamēšanas veidiem.
4. Pēdējo gadu laikā sociālo tīklu lietošana ir palielinājusies, un lielu popularitāti tie ir ieguvuši tieši e-komercijā, turklāt tie paver plašas reklāmas iespējas.
5. Par pamatu teorētiskajai daļai galvenokārt tika izmantotas D. Patena un E. Turbana grāmatas.
6. Pētījuma rezultātā noskaidrojās, ka mājas lapas un sociālo tīklu vizuālais noformējums un informācija ir savā starpā saskaņoti un veido kopīgu stilu.
7. „Simple Bike Store” mājas lapā izmanto salīdzinoši maz reklāmas paņēmienus (apgalvojumu, salīdzināšanu, USP), atšķirībā no sociālajiem tīkliem, kuros tiek izmantoti ļoti daudzi reklāmas paņēmieni: sekošana vairākumam, apgalvojums, USP, humors, sell the extreme, cilvēku faktors, pirms un pēc, kā arī pārdošanas veicināšana un jaunumu izmantošana reklāmā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1347959
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties