Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:453102
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Telemārketings - pakalpojuma būtība    6
1.1.  Aktīvais telemārketings    8
1.2.  Pasīvais telemārketings    9
2.  Telemārketinga izmantošanas iespējas    10
3.  Telemārketinga priekšrocības un trūkumi    12
4.  Pētījums par cilvēku attieksmi pret telemārketingu    14
5.  Telemārketinga attīstības tendences Latvijā    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis: Izpētīt cilvēku attieksmi un zināšanas par telemārketingu un izzināt telemārketinga iespējas Latvijā.
Pētījuma priekšmets: Telemārketings – tā būtība, veidi, priekšrocības un trūkumi – iespējas Latvijā.
Pētījuma objekts: Latvijas iedzīvotāji ar dažādu vecumu, dzimumu un izglītību – viņu zināšanas un attieksme pret telemārketingu.
Pētījuma uzdevumi:
1)Sniegt ieskatu telemārketinga kā pakalpojuma būtībā;
2)Apskatīt telemārketinga izmantošanas iespējas;
3)Izvērtēt telemārketinga priekšrocības un trūkumus;
4)Izpētīt cilvēku attieksmi un zināšanas par telemārketingu;
5)Izvērtēt telemārketinga attīstības iespējas Latvijā;
6)Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus telemārketinga iespējām Latvijā.
Pielietojamās pētīšanas metodes
1) Monogrāfiskā metode;
2) Socioloģisko pētījumu metode: aptaujas metode – empīriskās pirminformācijas ieguvei (anketēšana pa e-pastu un tiešā anketēšana).
Pētījuma bāze un laiks
Latvijas iedzīvotāji 2009. gadā.
1.Telemārketings - pakalpojuma būtība
Intensīvā mediju attīstība ievērojami paplašina uzņēmumu iespējas organizēt preču pārdošanu patērētājiem, neizmantojot starpniekus. Tiešais mārketings ļauj kompānijām formulēt mērķtiecīgus piedāvājumus un vēl precīzāk novērtēt iegūtos rezultātus.1
Tiešā mārketinga kanāli ir daudzveidīgi un ietver sevī personisko apkalpošanu, tiešo pasta piegādi, mārketingu, izmantojot katalogus, telemārketingu, televīziju un citas tiešās atgriezeniskās saites metodes2. Savā studiju darbā apskatīšu tiešā mārketinga vienu no kanāliem – telemārketingu.
Telemārketings – tā ir telefona operatoru darbība, kas vērsta uz jaunu pircēju piesaistīšanu, kontaktēšanos ar klientiem, lai noskaidrotu viņu apmierinātības līmeni, vai arī pasūtījumu pieņemšanu.3…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1119951
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties