Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:195286
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Kontroles vispārējā būtība un mērķi    3
1.1  Kontrole    3
1.2  Kontroles mērķis    4
1.3  ISO 9001 sistēma    5
1.4  Ieguvumi no ISO 9001 ieviešanas    6
2.  Kontroles funkcija    7
3.  Kontroles veidi    9
3.1  Kontroles veidu iedalījums    9
3.2  ISO 9001 : 2000 pamatprincipi    14
4.  Kontroles process    15
4.1  Kontroles procesa posmi    15
4.2  Mērķu un standartu noteikšana    16
4.3  Galveno rādītāju noteikšana    17
4.4  Sasniegto rezultātu salīdzināšana    19
4.5  Iegūto rezultātu novērtējums    19
4.6  Rīcība    20
4.7  Efektīvas kontroles raksturojums    21
5.  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
  Pielikums    24
Darba fragmentsAizvērt

Plānojot uzņēmuma darbību tiek noteikti mērķi, darbības virzieni, organizatoriskie principi utt. Plānošana pati par sevi vēl nenodrošina sekmīgu darbību organizācijā. Labi izstrādātu plānu nevarēs īstenot sliktas motivēšanas, organizēšanas un kontroles dēļ.
Organizēšana nodrošina iespēju lietot visas organizatoriskās metodes, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Ar motivēšanu notiek darbinieku stimulēšana izvēlēties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas mērķus.
Ir vajadzīgs veids, kā pārliecināties par rezultātiem – plānotajiem un faktiski sasniegtajiem. Kontrole ir nepieciešama, lai uzņēmuma vadība varētu novērtēt darbību noteiktā laika periodā (mēnēsī, ceturksnī, pusgadā, gadā utt.) un labotu pieļautās kļūdas nākamajā perioda, kā arī nepieļautu to atkārtošanos.
Lai to varētu paveikt organizācijas mērķiem ir jābūt konkrētiem, precīziem un izmērāmiem. Piemēram:
ražošanas apjoms (gab.),
faktiskās izmaksas (Ls),
kvalitāte (1.šķiras, 2.šķiras un atgriezumu vai bezšķiras produkcija),
pārdotais produkcijas apjoms(gab.),
nepārdošanas iemesli, Utt.

Izmērāma mērķa raksturlielumi ļauj salīdzināt pagātnes un pašreizējo situāciju un novērtēt sasniegumus un izveidojušos situāciju, ir iespējams noteikt vai mērķis ir sasniegts.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties