Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:174060
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Annotation    4
  SATURS    5
  Ievads    7
1.  Teorētiskā daļa    12
1.1  Kas ir līdzīgs programmēšanas valodām C# un Java?    12
1.1.1.  Visi objekti ir references    12
1.1.2.  Drazu savākšana(garbage collection)    12
1.1.3.  C# un Java ir tipa-drošas(Type-safe) valodas    15
1.1.4.  Gan C#, gan Java ir “tīri” objektorientētas valodas    15
1.1.5.  Vienkārša mantošana    16
1.1.6.  Formāla izņēmumu apstrāde    18
1.1.7.  Iebūvēts unikoda atbalsts    23
1.2.  Kas ir atšķirīgs Java un C#?    24
1.2.1.  Formāla izņēmumu apstrāde    24
1.2.2.  Java Darbojās ar „jebkuru” operētājsistēmu    26
1.2.3.  C# ir sarežģītāka valoda, nekā Java    27
1.2.3.1.  C# un Java atslēgas vārdu salīdzinājums    27
1.2.3.2.  Ekvivalenti    27
1.2.3.3.  Tiek atbalstīts C#, bet netiek Java    32
1.2.3.4.  Tiek atbalstīts Java, bet nav C#    42
1.2.3.5.  Atslēgvārdu analīze    43
1.3.  Secinājumi    44
2.  Praktiskā daļa    46
2.1.  Programmu veidi    47
2.1.1.  Aritmētika    47
2.1.1.1.  32-bitu veselu skaitļu aritmētika    47
2.1.1.2.  64 – bitu veselu skaitļu aritmētika    47
2.1.1.3.  64 – bitu aritmētika skaitļiem ar peldošo komatu    48
2.1.1.4.  64 – bitu trigonometrija    48
2.1.2.  Ievade/izvade    48
2.1.3.  C# atslēgvārdu pārbaude    48
2.2.  Testu izstrāde    49
2.2.1.  Testu vides izvēle    49
2.3.  Rezultāti    50
2.3.1.  C# aritmētikas testu rezultāti    50
2.3.2.  Java testu rezultāti    51
2.3.2.1.  Java 1.5 aritmētikas testu rezultāti    51
2.3.2.2.  Java 1.4 aritmētikas testu rezultāti    51
2.3.2.3.  Java aritmētikas testu rezultāti .NET vidē    52
2.3.3.  C# atslēgvārdu testu rezultāti    53
2.3.3.1.  C# atslēgvārda as testa rezultāts    53
2.3.3.2.  Atslēgvārda as simulācijas Java valodā testa rezultāts    54
2.3.4.  Testu rezultātu salīdzinājums    54
2.3.4.1.  Aritmētikas testu rezultātu salīdzinājums    54
2.3.4.2.  C# atslēgvārda as testa rezultātu salīdzinājums    57
  Secinājumi un priekšlikumi    59
  Izmantotās literatūras saraksts    61
  Galvojums    62
  Pielikumi    64
Darba fragmentsAizvērt

1.1 Kas ir līdzīgs programmēšanas valodām C# un Java?
Ievadā, pamatojot salīdzināmo valodu izvēli, jau tika minēts, ka no programmētāja viedokļa, abas valodas ir ļoti līdzīgas. Turpmākā paragrāfa laikā tiks aprakstīts, kas tieši abām šim valodām ir līdzīgs, vai vienāds.
1.1.1 Visi objekti ir references
References tipi ir ļoti līdzīgi rādītājiem(pointers) C++ valodā, īpaši uzstādot identifikatorus kādai jaunai klases instancei. Piekļūstot šīs references tipa īpašībām un metodēm, tiek lietots ‘.’ operators, kas ir līdzīgi, kā piekļūstot datu instancēm C++, kas izvietotas stekā(stack). Visas klases instances tiek izveidotas kaudzē(heap), izmantojot new operatoru, bet delete netiek pieļauts, jo abas valodas lieto savas atkritumu(garbage) savākšanas shēmas, kas tiks aprakstītas vēlāk.
Būtībā valodā C# pastāv arī iespēja lietotot rādītājus, taču tā skaitās „nedroša”(unsafe) programmēšana, tāpēc tas darbā netiks apskatīts.

1.1.2 Drazu savākšana(garbage collection)
Programmējot, ir jārūpējas ne vien par pašas programmas darboties spēju, bet arī par datora atmiņas kontroli. Izveidojot programmā kādu objektu, kas tiek glabāts datora atmiņā, vēlāk, kad objekts vairs nav nepieciešams, tas kļūst par atkritumu un no atmiņas ir jāizdzēš. Programmējot vecākās programmēšanas valodās (piemēram, C++) ļoti bieži gadās situācija, kad pēc new (izveido objektu) atslēgvārda lietošanas vēlāk tiek aizmirsts izsaukt delete (izdzēš objektu). Atmiņas kontrole ir problēma programmēšanas valodās, piemēram, C++. Jaunākās valodās tas tiek labots, un valodās tiek izveidota automātiska atkritumu savākšana, kas ļauj programmētājam neuztraukties par to, kas notiek pēc tam, kad objekts netiek vairs izmantots.
Gan C#, gan Java ir iebūvēta drazu savākšana. Tas nozīmē, ka var neuztraukties par to, ka tiks aizmirsta delete izsaukšana. Protams, ka nevienā valodā nevarēs tāpat no nekā uztaisīt izmatojamu objektu (valodā nevar iekļaut funkciju kas automātiski izveido objektu), taču, izmantojot operatoru new, to var darīt pietiekoši bieži, neuztraucoties par sekām. Nākamais piemērs parāda objekta izveidošana abās valodās:...

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties