SECINĀJUMI
1. Zīmols ir uz emocijām balstīts subjektīvs viedoklis par uzņēmumu vai tā produkciju. Tā ir atšķirības zīme, kas atšķir no konkurentiem.
2. Zīmola vadībā rūpīgi jāanalizē kādā dzīves cikla posmā atrodas produkts un attiecīgi tam jāpieņem lēmums, kādus mārketinga pasākumus ieviest.
3. Veidojot spēcīgu zīmolu viens no svarīgākajiem faktoriem ir komunikācija un pareizi izvēlēts komunikācijas veids.
4. Zīmola vadība ir process, kuru veicot, vispirms nepieciešams izpētīt potenciālo klientu, jo tikai pēc tā iespējams secināt kāds ir atbilstošākais veids kā konkrēto zīmolu vadīt.
5. Otrā mobilo sakaru operatora darbības uzsākšanu var dēvēt par Latvijas mobilo sakaru tirgus attīstības sākumu, jo konkurence ļāva samazināt mobilo sakaru pakalpojumu un mobilo telefonu cenas. Līdz ar to ievērojami palielinājās mobilo sakaru lietotāju skaits
6. Reklāmseriāls „Būs par ko parunāt” ir veiksmīgākais mārketinga pasākums ne tikai zīmola Zelta Zivtiņa reklamēšanai, bet arī sekmīgākais visā Latvijā
7. Tele2 sarunu kvalitāte ir augstākā līmenī, salīdzinot to ar citiem mobilo sakaru operatoriem
8. Uzņēmuma pozicionēšanu raksturo ne tikai paša uzņēmuma vai zīmola izveidotie saukļi, bet arī cilvēki, kas iesaistīti pakalpojuma reklamēšanā, kā arī mūsdienu tehnoloģiju laikmetā to parāda mājas lapas noformējums
9. Mobilo sakaru lietotāji Latvijā nemēdz mainīt mobilo sakaru operatorus, bet gadiem ir lojāli vienam operatoram, par iemeslu tam minot pieradumu
10. Vislojālākie no aptaujātajiem respondentiem ir Tele2 un Zelta Zivtiņas klienti
11. Zelta Zivtiņas zīmola vadība ir vērsta uz gados jaunu klientu piesaisti un saglabāšanu
…