Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:161196
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Zīmola un zīmola vadības teorētiskais raksturojums    8
1.1.  Zīmola būtība    8
1.2.  Zīmola dzīves cikls    11
1.3.  Zīmols kā komunikācijas veids starp produkta pārdevēju un pircēju    14
1.4.  Zīmolu veidi un to vadības īpatnības    16
1.5.  Pakalpojumu zīmolu vadība    18
Zīmola „Zelta Zivtiņa” vadība    21
2.1.  Zelta Zivtiņas zīmola vēsture un attīstība    21
2.2.  Zelta Zivtiņas zīmola vizuālā identitāte un saziņa ar sabiedrību    23
2.3.  Zelta Zivtiņas zīmola pozicionēšana    32
2.4.  Zelta Zivtiņas zīmola vadības ietekme uz uzņēmuma finanšu darbību    36
3.  Pētījums – Zelta Zivtiņas atpazīstamība    40
3.1.  Pētījuma analīze    40
3.2.  Zelta Zivtiņas zīmola novērtējums    54
3.3.  Nākotnes perspektīvas Zelta Zivtiņas zīmola vadības attīstībai    56
  Secinājumi    57
  Izmantotā literatūra un avoti    58
1.Pielikums.  Tele2 Pārklājuma karte    59
2.Pielikums.  Tele2 GSM pārklājuma karte    60
3.Pielikums.  Aptaujas anketas paraugs    61
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Zīmols ir uz emocijām balstīts subjektīvs viedoklis par uzņēmumu vai tā produkciju. Tā ir atšķirības zīme, kas atšķir no konkurentiem.
2. Zīmola vadībā rūpīgi jāanalizē kādā dzīves cikla posmā atrodas produkts un attiecīgi tam jāpieņem lēmums, kādus mārketinga pasākumus ieviest.
3. Veidojot spēcīgu zīmolu viens no svarīgākajiem faktoriem ir komunikācija un pareizi izvēlēts komunikācijas veids.
4. Zīmola vadība ir process, kuru veicot, vispirms nepieciešams izpētīt potenciālo klientu, jo tikai pēc tā iespējams secināt kāds ir atbilstošākais veids kā konkrēto zīmolu vadīt.
5. Otrā mobilo sakaru operatora darbības uzsākšanu var dēvēt par Latvijas mobilo sakaru tirgus attīstības sākumu, jo konkurence ļāva samazināt mobilo sakaru pakalpojumu un mobilo telefonu cenas. Līdz ar to ievērojami palielinājās mobilo sakaru lietotāju skaits
6. Reklāmseriāls „Būs par ko parunāt” ir veiksmīgākais mārketinga pasākums ne tikai zīmola Zelta Zivtiņa reklamēšanai, bet arī sekmīgākais visā Latvijā
7. Tele2 sarunu kvalitāte ir augstākā līmenī, salīdzinot to ar citiem mobilo sakaru operatoriem
8. Uzņēmuma pozicionēšanu raksturo ne tikai paša uzņēmuma vai zīmola izveidotie saukļi, bet arī cilvēki, kas iesaistīti pakalpojuma reklamēšanā, kā arī mūsdienu tehnoloģiju laikmetā to parāda mājas lapas noformējums
9. Mobilo sakaru lietotāji Latvijā nemēdz mainīt mobilo sakaru operatorus, bet gadiem ir lojāli vienam operatoram, par iemeslu tam minot pieradumu
10. Vislojālākie no aptaujātajiem respondentiem ir Tele2 un Zelta Zivtiņas klienti
11. Zelta Zivtiņas zīmola vadība ir vērsta uz gados jaunu klientu piesaisti un saglabāšanu

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Priekšapmaksas mobilo sakaru pakalpojumu "Zelta zivtiņa" zīmola vadība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/161196

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties