Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,78 (13%)
Cena ar atlaidi*:
5,21
Pirkt
Identifikators:770784
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Stress    5
1.1.  Stresa anatomija    5
1.2.  Stresa posmi    6
1.3.  Visizplatītākie stresa simptomi    7
2.  Ķermeņa un psihes saistība    7
3.  Stresa ietekme uz ādu    9
3.1.  Āda - psihisko reakciju spogulis    9
3.2.  Stress un ādas izsitumi    12
4.  Stresa novēršana    17
4.1.  Pozitīvā domāšana – veselīgs dzīvesveids    22
4.1.1  Mīla ir visa pamats laikā un telpā    24
4.1.2  Vingrinājums    26
5.  Praktiskais pētījums    27
6.  Secinājumi    35
8.  Izmantotā literatūra    37
Darba fragmentsAizvērt

6. Secinājumi
Pozitīvas domāšanas jauda ir ļoti svarīgs elements, kad veidojam tādu dzīvi kādu vēlamies. Tas ir veselīgs dzīvesveids, kuru mums vajadzētu piekopt visiem, bet realitāte ir tada kāda tā ir, jo stress mūsdienās ir neatņemama un ikdienišķa katra cilvēka dzīves sastāvdaļa. Ar stresu cilvēks saskaras ik dienas, bet pozitīva domāšana palīdz vieglāk un gaišāk uztvert šo dzīvi kuru dzīvojam, it kā paskatīties no malas un vienkārši baudīt skaistu dzīvi. Pozitīva domāšana ir ne tikai emocionālā komforta priekšnoteikums, tā ietekmē arī fizisko veselību. Pozitīvās domas, kam ļaujam dzīvoties sevī, ir tā svarīgā barība, kas uztur veselu gan ķermeni, gan arī garu. Savukārt sliktās domas bojā ķermeni un sašaurina iespējas justies labi. Mūsu ikdienas problēmas dažkart var pēkšņi šķist tik milzīgas, ka cilvēks tam neredz ne galu, ne malu, Bet patiesībā tas ir tikai veids, kā uz šo konkrēto lietu reaģējam – cits krīt depresijā un pesimisma, cits apdomājas un pieņem situāciju tāda kada ta ir un mēģina saskatīt tajā kaut ko gaišu, kaut ko no kā var mācīties, jo kā jau zinam, nekas dzīvē nenotiek tā pat vien, visam ir sava nozīme un situācijas mūsu dzīve atkārtojas vairakkārt un no tikai no mums pašiem ir atkarīgs tas vai kaut ko esam mācījušie. Un pozītīva domāšana, tas ir milzīgs spēks, milzu enerģija un ir vērts censties to pilnveidot un attīstīt sevī, jo tas tiešam darbojas. Ikdienas gaita, tas var piemirsties, bet to ir jamacas piekopt, lai tā būtu mūsu ikdiena, nevis stress un nelaimes. Tikai gaišām domām un mīlestības pilniem cilvekiem ir nākotne.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,19 €
Materiālu komplekts Nr. 1356904
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stresa ietekme uz ādu. Stresa novēršana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/770784

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties