Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:841066
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

4. Pārliecinošā
Pārliecinošā reklāma ir svarīga tajā posmā, kad sākas konkurence ar citiem ražotājiem. Šajā gadījumā bieži vien reklāmai ir salīdzinošs raksturs. Tiek uzsvērtas noteiktas preces priekšrocības salīdzinājumā ar citām precēm no tās pašas preču grupas. Obligāts nosacījums – reklāmā nedrīkst konkrēti salīdzināt savu preci ar konkurentu precēm, precīzi nosaucot konkurentu firmu un preci, ar ko salīdzina.
http://www.youtube.com/watch?v=Rwe8YZ73a4k

5. Reģionālās
Reklāmu var izvietot jebkurā reģionā un šī reklāma ir vienlīdz derīga gan nacionālā, gan reģionālā, gan vietējā tirgū. Šo reklāmu var izvietot visā pilsētā vai tikai konkrētā pilsētas daļā.
http://www.youtube.com/watch?v=OXW4dQBSnl8

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/841066

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties