Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,90 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,09
Pirkt
Identifikators:370743
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā pievērst uzmanību?
Informācijas un ikdienišķu baudu izmantošana
Informācija – patērētājiem šķiet pievilcīgas reklāmas, kuras piedāvā būtiskus faktus un skaitļus.
Ikdienišķa bauda – patērētāji pievērš uzmanību reklāmām, kuras apkalpo viņu vēlmes un liek justies labi, piemēram, paziņojumi, kas saistīti ar labu laiku vai lietām, kuras mēs dzīvē augstu vērtējam.

Informācijas izmantošana

Jauninājumu, spēcīgu vai skaidri saskatāmu atrisinājumu un ierosinājumu izmantošana
Jauninājumi ir neierasti, atšķirīgi un neparedzami.
Spēcīgi vai skaidri saskatāmi atrisinājumi palielina uzmanības piesaistīšanas iespējamību.
Ierosinājumi pievērš uzmanību un ir plaši izmantoti TV reklāmās.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas uzruna”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/370743

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties