Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:808665
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

4. Pārbaudīt un atkārtot
Kad ir atrasts jaunais tirgus, kuru vēlaties izpētīt, izveidot dažas kampaņas, lai pārbaudītu ideju. Nelieli tirgus uzlabojumi var dot lielus rezultātus, tāpēc turpināt šo procesu, pārbaudīt un atkārtot.

Secinājumi
Tirgus segmentēšana palīdz labāk iepazīt klientus, noteikt, kas ir nepieciešams tirgus segmentā, un noteikt, kā vislabāk var apmierināt vajadzības ar savu produktu vai pakalpojumu.
Tirgus segmentēšana samazina neveiksmīgas vai neefektīvas mārketinga kampaņas risku.
Tirgus segmentēšana palīdz zīmolam saprast auditoriju un mērķus.
Tirgus segmentācija tiek iedalīta: ģeogrāfiskā, demogrāfiskā, psihogrāfiskā, uzvedības segmentācija.
Lai izveidotu tirgus segmentācijas stratēģiju vispirms jāanalizē esošie klienti, tad jāizveido pircēja personāls savam ideālajam klientam, jāizpēta potenciālais segments un jāpārbauda vai tas ir efektīvs.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties