Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:448597
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.09.2018.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Threats
Global economic crisis: Cosmetics are typically considered as luxurious items as it is exchanged for more price than other essential item that regularly have been purchased by consumer in meeting basic requirement.
Changes in consumer demands and preferences: Cosmetics industry is volatile and it changes consumer preferences and demands very frequently. So, companies need to make change products very frequently which are costly and take time to launch the new products which are demanded by the consumers across the world. 

Recommendations
From the above internal environment analysis it can be demonstrated that L'Oreal has a good position in global cosmetics and beauty care market due to strong brand image and innovation of the company. However, they have to compete with other major players within the cosmetics industry throughout the world and this could pressure on operations of L'Oreal business. 

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties