Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:542703
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
Lai palielinātu pārdošanas apjomus preču zīmes produktiem – ieteiktu izmantot vairāk degustāciju firmu pakalpojumus, kā arī informatīva rakstura materiālus veikalā par zīmola produktiem.
Pievērst lielāku uzmanību IT departamenta daļas darbībai, jo no šīs daļas ir atkarīgas preču cenu izmaiņas. Ļoti bieži mārketinga daļa ir izreklamējusi preci ar akcijas cenām, bet pircējam nav iespējas nopirkt preci par akcijas cenām, jo IT daļas darbinieki savlaicīgi nav nosūtījuši cenu izmaiņas veikaliem.
Ieteiktu Rimi hipermārketa veikalu tirdzniecības zālēs izvietot uzskatāmākas un pamanāmākas norādes par katru produktu grupas izvietojuma zonu, jo ļoti bieži cilvēki nespēj orientēties plašajā produktu izvietojumā.
 


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Rimi Latvia"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/542703

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties