Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:427926
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis:
Noskaidrot kritērijus pēc kādiem sulas patērētājs izvēlas Guttas ražotās sulas un vai tās izvietojumam veikala plauktos jeb merčendaizingam ir ietekme uz potenciālo patērētāju.
Pētījuma metode
Tiek izmantota novērošanas pētījuma metode;
Novērošana tiek veikta galvenajos tirgus konkurentos, lielveikalos - RIMI un MAXIMA;
Novērošanas ilgums katrā lielveikalā ir aptuveni 30 min.
Par novērošanas objektiem tiek izvēlēti nejauši sulu pircēji.
Novērošana RIMI lielveikalā
(t/c “Spice”)
Merčendaizings:
Cido proporcionāli aizņem lielāko stenda daļu;
Guttas sulas stāv centrā, tas pievērš pircēju uzmanību;
Guttas sulu akcijas – izvietotas uz atsevišķiem stendiem, pa ceļam uz izeju, tās pievērš ļoti lielu uzmanību.
Pircēju novērošana:
Liela daļa cilvēku principiāli pērk Gutta akcijas produkciju, jo tā ir lētāka;
Ir cilvēki, kas ieraugot sevis meklēto sulu, piemēram-apelsīnu, daudz nedomājot paņem to, neskatoties uz sulas marku;
Daļa iegādājas konkrēto sulu marku-Gutta, Cido, Samba utt.;
Maza daļa cilvēku rūpīgi salīdzina cenas, koncentrācijas pakāpi sulās un ražotāju un tad izvēlas, kuru sulu pirkt.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties