Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:140118
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2016.g.
Darba fragmentsAizvērt

5.slaids:
Pētījumu un aprēķinu daļā tika pētīts reklāmas mediju tirgus Latvijā. Grafikā var redzēt kā ir izmainījušies tirgus apjomi periodos.
Visstraujāk audzis interneta mediju tirgus – par 844.4%, kas gandrīz 9 reizes pārsniedz kopējo mediju tirgus pieaugumu salīdzinot ar 2004.gada datiem.
Otrā straujākā izaugsme vērojama vides reklāmas tirgū, kas 2008.gadā audzis par 196.9%, savukārt trešā straujākā izaugsme – par 129.4% bijusi žurnālu mediju tirgū. Tikai 4.vietā straujāk bija attīstījies TV, taču ne skaitļos, jo reklāmām TV vēl aizvien tiek tērēts visvairāk līdzekļu.
Ņemot vērā 2008.gada ekonomisko lejupslīdi, attiecīgi arī reklāmas mediju tirgū šī tendence ir vērojama, tādēļ kopējais reklāmas mediju tirgus kritums bija par 46%.
Vislielāko kritumu piedzīvoja laikraksti un žurnāli, kad 2009.gadā salīdzinot ar iepriekšējo gadu kritums bija attiecīgi par 57.6% un 62.8%.
Trešais lielākais kritums jeb par 40% bija TV reklāmas medijos, savukārt vismazākais kritums jeb par 29.4% bija interneta reklāmas mediju tirgū, kas ir pat mazāks par kopējo tirgus kritumu.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, 2011.gadā pozitīva mediju tirgus izaugsme vērojama tikai interneta medijos (+16.8%), žurnālu (+14.1%) un TV reklāmas medijos (+6.5%), savukārt pārējos vērojama negatīva tendence, piemēram, kino – 22.7%.
Ja salīdzina reklāmas tirgus datus pēc krīzes periodā 2009.gadā un 2012.gadu, tad var secināt, ka kopējais reklāmas tirgus nav atguvies, bet atguvies ir tikai interneta un TV reklāmu mediji.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prezentácija un runa diplomdarbam "Reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/140118

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties