Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:837227
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.09.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu uzņēmums darbojas kā pakalpojuma nodrošinātājs cita uzņēmuma klientiem, līdz ar to gan mūsu tiešie klienti, gan arī viņu klienti ir mūsu piroritāte un tādēļ uzņēmumam ir tieši šādas pamatvērtības.
Verbālā(runas etiķete)
Attiecībā uz runas etiķeti ikdienas darbā kolēģu starpā visi esam kā liela ģimene, līdz ar to verbālā komunikācija ir draudzīga neizrādot pārākumu pret kādu citu kolēģi, pat ja amats ir atbildīgāks, jo mums visiem ir kopīgs mērķis- sniegt labāko servisu mūsu klientiem.
Savukārt, kad runa ir par komunikāciju starp mums un mūsu klientiem, gan viņu klientiem mūsu mērķis ir, lai klients vienmēr ir apmierināts. Tādēļ komunicējot ar klientiem ir jācenšas noskaidrot vai ir kaut kas ko pēc klienta domām vajadzētu mainīt vai veikt kādus citus uzlabojumus. Šādā veidā tiek īstenotas atbilsdība, atvērtība un entuzisasms.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties