Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,42 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,07
Pirkt
Identifikators:699963
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Lielākā daļa respondentu dzīvo Rīgā un aptuveni puse paralēli studijām arī strādā, gūstot ienākumus 100 – 200 LVL apmērā un saņemot papildus atbalstu no ģimenēm;
Par vienmēr pirkto pārtikas grupu līderi atzīti augļi un dārzeņi, bieži tiek pirkti piena produkti, savukārt reti vai nekad- zivju produkti. Tas liecina, ka respondenti izvēlas veselīgu produktu lietošanu uzturā.
Piena produktu iegāde vairumam aptaujāto notiek aptuveni 1- 3 reizes nedēļā, šim nolūkam tērējot līdz 1 LVL vienā pirkuma reizē. Savukārt piena produkti tiek lietoti katru dienu.
Piena produktu izvēles procesā par noteicošajiem faktoriem atzīti kvalitāte, garša un cena, bet par mazsvarīgākajiem faktoriem- reklāma, citu ieteikumi un produkta zīmola atpazīstamība.
Respondenti visbiežāk priekšroku dod tādu labi atpazīstamu piena pārstrādes uzņēmumu produktiem, kā Rīgas piena kombināts un Valmieras piens. Vismazākais atbalsts ir Limbažu piena un Rīgas piensaimnieka produkcijai.
Iecienītākie piena produkti ir siers, jogurts, piens, saldējums, krējums, biezpiena sieriņi. Vismazāk uzturā lieto kefīru, biezpienu un sviestu. Iecienītākie piena produktu zīmoli ir biezpiena sieriņš “Kārums”;” Kārums” un Valmieras piens dzeramie jogurti, “Lāsēns” u. c. plaši pazīstami piena produkti.
Produkti visbiežāk tiek iegādāti veikalos un patīkami apzināties, ka vairumā tiek atbalstīta Latvijā ražotā produkcija.
Par piena produktu lietošanas nozīmīgumu uzturā liecina arī patērētāju paredzamā uzvedība cenu pieauguma gadījumā, jo neviens neatteiktos no šīs pārtikas grupas produktu lietošanas uzturā.



Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Piena produktu patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/699963

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties