Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:847665
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāju petīšāna, kā sistemātiska zināšanu joma tādā veidā, kadā mēs pazīstam to šodien, radās 1950 gadu beigās – 1960 gadu sākumā. Menedžmenta sistēmā un ekonomikā notika globālas pārmaiņas, tāpēc rodas nepieciešamība attīstīt mārketinga strateģiskas programmas un pievērst uzmanību patērētāju petīšanai.
Mārketinga būtība
Mārketings ir sociāls process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai.
Mārketings ir radoša disciplīna, kura ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.
Mārketinga galamērķis
Mārketinga galamērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu. Tāpēc ir jāizpēta pircēju uzvedība tirgū, un šīs rīcības ietekmējošie faktori, piemēram, personiskie, sociālie un kultūras faktori. Taču saprast patērētāju uzvedību – saprašanos un vadīšanas prasmes – nav tik vienkārši, jo šī uzvedība ir ļoti sarežģīta. Pircējs ne vienmēr apzinās savas vajadzības un pirkuma motivējumu, viņš var pārdomāt un pēdējā brīdī pieņemt citu lēmumu.
Pircēju rīcības faktori.
Ekonomiskie faktori lielā mērā ietekmē visus pārējos faktorus, ar tiem tieši iedarbojoties uz konkrētā cilvēka rīcību.
Pie ekonomiskiem faktoriem var pieskaitīt:
Darba alga (ienākums, ko saņem darbaspēka īpašnieks, izmantojot savas darba spējas). Darba alga ir viens no dzīves līmeņa rādītājiem valstī.
Ienākumu līmenis (ietaupījumi, parādi un spēja tos nomāksāt).
Cenu līmenis
Maksātspēja.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedības faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/847665

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties