Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:770027
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

KAS IR PATĒRĒTĀJS
patērētājs, jeb pircējs ir persona (personu grupa, organizācija) kas pērk preci vai pakalpojumu sev pašam vai kādam citam
patērētājs ir persona, kas ir preces (pakalpojuma) gala rezultāta lietotājs
Primārie faktori, kas ietekmē patērētāja uzvedību:

tā raksturs
psiholoģiskais raksturojums
Patērētāja rīcību ietekmējošie sekundārie faktori:

ekonomiskie (ienākumu līmenis, maksātspēja)
sociālie (piederība noteiktam sociālajam slānim, neformālai sociālajai grupai, ģimenes stāvoklis, statuss sabiedrībā)
kultūras (kultūras līmenis, izglītības līmenis, tautība, reliģija)
personiskie (vecums, dzīves cikla posms, profesija, dzīves veids, rakstura īpatnības, pašapziņa)
psiholoģiskie (motivējums, uztvere, pārliecība, nostāja, ieradumi)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedības faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/770027

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties