Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:478124
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sociālās normas
Klasisikais – lietišķais stils
Kopts un tīrs apģērbs
Nedrīkst smēķēt
Klients jāapkalpo arī pēc darba laika beigām
Ar cieņu jāizturas pret klientu
Ar klientu jāsarunājas
viņam saprotamā valodā

Darbiniekam, kurš tieši apkalpo klientus, jāģērbjas, ievērojot klasisko – lietišķo stilu. Ieteicamās apģērba krāsas – pelēka, tumši zila, melna, balta un pasteļtoņi. Apģērbam jābūt koptam un tīram.

Darbiniekam jāuztur sava darbavieta kārtīga un tīra.

Aizliegts smēķēt ERGO telpās un labi redzamās vietās pie tām.

Obligāti jāapkalpo klients, kurš ieradies ERGO birojā 1 minūti pirms darba dienas beigām.
Klientam aizkavējoties ilgāk par struktūrvienības darba laika beigām, aizliegts steidzināt viņu. Klientam jāvelta tik daudz laika, cik viņam nepieciešams.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Organizācijas kultūra. AAS "Ergo"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/478124

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties