Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:244267
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kas ir komunikācija   
  Komunikācijas paradoksi   
  Tieša un netieša vadītāju komunikācijas saistība ar uzticēšanos organizacijai   
  Harizmātiska līdera komunikācija   
  Komunikācijas uztveres atšķirības vīriešiem un sievietēm   
  Komunikācija ar grupām   
  Komunikācijas kanālu izvēle un to ietekme   
  Elektroniskā komunikācija   
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir komunikācija
Apmaiņas process ar informāciju, idejām un attieksmēm, kas rezultātā veido attiecīgu izpratnes līmeni starp ziņojuma sūtītāju un ziņojuma saņēmēju;
sarežģīts process, jo tai ir jābūt skaidrai, saprotamai un ticamai, lai tā varētu sasniegt pareizos lēmuma pieņēmējus;
motivācija balstās uz trīs galvenajām perspektīvām: organizācijas perspektīva, darba grupu perspektīva un individuālā perspektīva.
Komunikācijas paradoksi
Komunikācijas process organizācijā tiek jaukts ar sazināšanos procesu;
mentāli jebkurš vadītās ir pārliecināts par komunikācijas nozīmību, tomēr ar savu reālo darbību parāda pavisam pretējo;
cilvēki ir pārliecināti, ka citi cilvēki viņu doto informāciju uztver tieši tā, kā viņi to ir domājuši;
informācijas uztvere tiek atzīta kā viena no svarīgākām etapiem biznesā, bet organizācijās ir maz, kuri tiecas dzirdēt un klausīties;
mūsdienīgai organizācijai komunikācijas kanāli ir kā dzīvības limfa, savukārt praksē – organizācijas struktūra un raksturīgās barjeras kavē brīvu informācijas cirkulāciju.
Mērķis- noskaidrot tiešās un netiešās saistības starp vadītāju komunikāciju un darbinieku emocionālo uzticēšanos organizācijai. Attiecībā uz netiešo saistību, specifiski kā mediatori tiek aplūkoti cilvēku priekšstati par viņu piemērotību konkrētajai organizācijai un priekšstati par organizācijas efektivitāti
Rezultāti
Cilvēku priekšstati par viņu piemērotību konkrētajai organizācijai un priekšstati par organizācijas efektivitāti kā mediatori daļēji ietekmē darbinieku emocionālo uzticēšanos organizācijai;
tiešā veidā priekšstatus par organizācijas efektivitāti ietekmē darbinieku apmierinātība ar vadītāju komunikāciju;
vissvarīgākie aspekti saistībā ar komunikācijas procesiem starp vadītājiem un darbiniekiem ir atgriezeniskās saites sniegšana un ieklausīšanās spēja no vadītāju puses.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties