Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:575388
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tirgū pieaug patērētāju ietekme
Patērētāju ietekmes palielināšanās tirgū nosaka viņu vēlmes pēc augstas preču un pakalpojumu kvalitātes. Paaugstinās laika kā resursa vērtība, un līdz ar to patērētājs pieprasa ne tikai preces kvalitāti, bet arī ērtu iepirkšanos. Pieņemot lēmumu par pirkumu, mūsdienu pircējs pievērš uzmanību cenas/kvalitātes attiecībai un salīdzina produktu vērtību.
Priekšrocības: Uzņēmumam ar kvalitatīvu produktu un veiksmīgu apkalpošanu lielākas iespējas tirgus iekarošanā
Trūkumi: Sarežģītāk noteikt mērķauditoriju, arī to, kādu produktu piedāvāt.

Pircēji labprāt izvēlas pašmāju produkciju. Vietējie āboli ir nopērkami visos “Rimi” hipermārketos Latvijā. Tos piegādā LPKS “Zelta Ābele”. Pirmās šķirnes, kas tiek piedāvātas pircējiem, ir zemnieku saimniecībās Tukuma un Engures novados augušie vasaras āboli “Agra” un “Konfetnoje”.
Vasaras sezonā “Rimi” un “Supernetto” pircēju iecienītāko ogu vidū ir lielogu krūmmellenes. Pēdējo gadu laikā pircēju interese par tām arvien pieaug – salīdzinot ar pagājušo gadu, šī gada augusta sākumā pieprasījums pēc tām palielinājies par vairāk nekā 30%.



Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Modernā mārketinga attīstības faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/575388

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties