Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:625947
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Četri interesantākie
Partizānu- orientējas uz idejas ģenerēšanu, to realizāciju, ieguldot maz finansu līdzekļu (jāgūst maksimāla peļņa, izmantojot minimālus resursus, ar tendenci patstāvīgi samazināt izdevumus, sasniedzot mērķus).
Smaržu- novērst traucējošu aromātu un radīt labvēlīgu, smaržīgu vidi, kas savukārt nodrošina lielāku preču un pakalpojumu pārdošanu un noietu tirdzniecības centros, bankās, kurpju veikalos, ceļojumu aģentūrās, frizētavās, restorānos, būvmateriālu veikalos un citur. Izmantotās smaržas turklāt uzlabo arī darba ražīgumu.
Viral- galvenais uzdevums ir nodot konkrētu ziņu tālāk, maksimāli daudz cilvēkiem, veidojot procesus, kas līdzīgi epidēmijai izplatās sabiedrība’un viedo zīmola atpazīstamību (izmantojot internetu, šī tehnika rezultātus sasniedz īpaši ātri un plaši)
Buzz- ideja ir panākt interesi, diskusijas, neizprati un pat baumas par to, kas tad īsti tiek reklamēts. Sastāv no 2-3 daļām. (piemēram, žurnāls „Lilit” ar savu reklāmu.
Reklāmas galvenā doma –
“Man ir cits!”....Žurnāls....)

Izvēlies 1 uzņēmumu un raksturo tā mārketingu:
Coca cola. Dzērienu Coca- cola izgudroja Atlantā (ASV), 1886.g. 8.maijā, Džons Stits Pembersons (farmaceits) un dzēriens tikai patentēts kā ārstniecisks līdzeklis „pret jebkādiem vciegliem nervu sistēmas traucējumiem” (jo tā sastāvā bija kokas lapo daļas, no kā iegūst kokaīnu).

Šobrīd Coca- cola ir vispopulārākais dzēriens pasaulē.

Pašlaik Coca- cola ir uzsākusi jaunu mārketinga kampaņu, kuras ietvaros ražotājs dos iespēju 3 blogeriem apceļot 206 valstis.

Kas jādara?
„Šoreiz galvenais nav izvirzīt centrā zīmolu Coca-cola, bet gan izstāstīt stāstu, kas rada asociācijas ar prieku un līksmību, radot saikni arī ar zīmolu Coca Cola.”

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties