Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:704782
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Secinājām, ka viens no vislabākajiem lielveikaliem ir tieši tirdzniecības centrs Ostmala, jo lielākā daļa kritēriju bija ar visaugstāko novērtējumu. Varbūt cenas citur ir mazliet mazākas, bet nav tik liela atšķirība, lai šeit neiepirktos. Ļoti, vizuāli, pievilcīgs, drošs, un patīkams lielveikals.
Pēdējo vietu vairāk vai mazāk dalīja divi veikali, TC Baata un TC Rietumu centrs. Baata ir grūti ko teikt, jo tur ir likvidēts pārtikas veikals, kas piesaistīja visvairāk cilvēkus, tāpēc arī ir tik zemi novērtējumi, bet TC Rietumu centram atkal mazliet tādu lētumu piedod, pārtikas veikals un arī apģērbu veikali, kuri tur ir ierīkoti.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga MIX”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/704782

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties