Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:176234
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Otrais negatīvais piemērs ko izvēlējās autors ir vides reklāma no ārzemju tirgus. Šajā reklāmā ir pārāk daudz informācijas, ko cilvēks braucot garām nemaz nevarēs saredzēt, tiek izmantotas pārāk daudz krāsas, kā arī īsti nav saprotama reklāmas vēsts ko uzņēmums ir vēlējies nosūtīt patērētājiem.
Tas tikai parāda to, cik mazs ir nepieciešams lai pieļautu kļūdas un sabojātu uzņēmuma reputāciju uz ilgu laiku. Autors uzskata ka reklāma ir kā mākslas darbs kas vēlas nodot ziņojumu, bet lai šo ziņojumu nodotu veiksmīgi ir jāpievērš uzmanība visam kas tiek likts reklāmas kompozīcijā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1368970
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties