Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:495249
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

J. Curry - Uzņēmuma attiecības ar klientu ir vienīgā konkurences priekšrocība, ko konkurents nevar atkārtot
KLIENTU NOTURĒŠANAS METODES
CRM – (Customer Relationship Management) uz klientu fokusēta biznesa stratēģija, kultūra, procesi un tehnoloģija, lai iegūtu, attīstītu un uzturētu ilgtermiņa sadarbību ar klientiem caur pilnīgāku klientu vajadzību izpratni un apmierināšanu.
Lojalitātes programmas – pasākumu kopums, ko realizē, lai noturētu pastāvīgos klientus, t.i. to atalgošana ar augstvērtīgāku apkalpošanu, priviliģētu statusu, atvieglojumiem un kvalitatīvu saskarsmi
Izpildīšana un ekskluzivitāte – ierocis, ar kuru iekarot klientu uzticību un klientu vēlmju stingra izpilde caur augstvērtīgu izpildījumu un izcilu kvalitāti
Sociālās saites jeb dialoga mārketings – klienta iesaistīšana interaktīvās attiecībās, kurās piedalās gan uzņēmums gan patērētājs.



Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties