Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:530734
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: izzināt hiperaktīvo bērnu sociālo prasmju veidošanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē.

Hipotēze: izmantojot rotaļu (didaktisko, kustību un lomu) un aktivitāšu kopumu (ikdienas nodarbības) var veicināt sociālo prasmju pilnveidi hiperaktīviem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē.

Pētīšanas metodes:
teorētiskā metode – literatūras analīze;
empīriskā metode – pedagogu un vecāku anketēšana (ar anketu palīdzību), bērnu novērošana, intervijas ar audzēkņu vecākiem;
matemātiskās statistikas apstrādes metodes – Excel: procentuāli aprēķini, diagrammas.
Pētīšanas objekts. Pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētīšanas priekšmets. Hiperaktīvo bērnu saskarsme rotaļnodarbībās. Pētījumu bāze – PII „Taurenītis”: 15 bērni; 12 pedagogi un 25 bērnu vecāki.

Uzdevumi.
Analizēt literatūru par hiperaktīvo bērnu attīstību.
Izzināt hiperaktīvo bērnu saskarsmes problēmas.
Izzināt pedagogu un vecāku informētību par hiperaktivitāti un tās problēmām.
Praktiski pārbaudīt korekcijas paņēmienus hiperaktīvo bērnu sociālo prasmju veidošanai.
Izdarīt secinājumus un izstrādāt ieteikumus pedagogiem veiksmīgai hiperaktīvo bērnu sociālo prasmju veidošanai.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties